Aplicații

E-mail 975 Solutii

Youtube testeaza un nou mod de reclame pe TV Smart

În momentul de față, YouTube preferă cu adevărat reclamele. Dacă nu sunteți abonat la YouTube Premium, trebuie să vă confruntați cu reclame multiple la rând, reclame mai lungi și întreruperi mai frecvente ale reclamelor. Din păcate, Google experimentează acum un alt format de reclame în YouTube.

Google a lăsat să se înțeleagă că ar putea lansa ceva numit “anunțuri cu pauză” pe scară mai largă pentru utilizatorii de pe televizoare, după ce un test inițial al formatului a avut un succes enorm. Ce este mai exact un anunț de pauză? Ei bine, este o reclamă care apare atunci când întrerupi un videoclip. Atunci când apăsați pauză în mijlocul fluxului, videoclipul pe care îl urmăriți se va micșora, iar o reclamă va apărea chiar lângă el.

Anunțurile pot fi văzute ca fiind puțin mai puțin “invazive” decât majoritatea celorlalte anunțuri de pe platformă, deoarece pot fi ușor de respins, iar anunțul în sine este doar un banner fără mișcare sau sunet. Dacă ați mai văzut acest tip de anunț înainte, înseamnă că ați făcut parte din testul inițial al Google, dar există șanse reale ca acesta să se extindă acum la toată lumea.

Philipp Schindler, de la Google, a declarat că “în primul trimestru, am observat o puternică atracție în urma introducerii unui proiect pilot de anunțuri de pauză pe televizoarele conectate, un nou format de anunț publicitar neîntrerupt, care apare atunci când utilizatorii pun pe pauză conținutul lor natural”. El nu spune că acestea vor fi lansate pe scară mai largă, dar dacă un format de anunțuri are un asemenea succes, înseamnă că va apărea în cele din urmă și pe televizorul tău.

Deși acesta este, probabil, unul dintre tipurile de reclame mai puțin invazive de pe YouTube (ceea ce ar putea fi motivul pentru care are mult succes), este greu să nu te enervezi când vezi cât de plin de reclame este YouTube în acest moment. Sigur, un banner atunci când pui pauză la un videoclip s-ar putea să nu te enerveze, dar când îl vezi după ce ai vizionat două reclame la începutul videoclipului și, probabil, alte două la mijlocul videoclipului, ai impresia că lucrurile scapă de sub control.

Pe de altă parte, având în vedere că serviciile de streaming concurente, precum Netflix, și-au dat seama că majoritatea oamenilor vor suporta reclamele, Google știe probabil că acest lucru nu va înclina balanța pentru majoritatea spectatorilor.

[mai mult...]