Soluții

How to Add a Page on Google Docs

To add a new page anywhere in your Google Docs document, select an option from the Docs’ menu bar or use a keyboard shortcut. We’ll show you how to use both of these options in Docs on desktop and mobile. In Google Docs, you basically add a new page by inserting a page break. Anything written after this page break will appear on the new page.

[mai mult...]

Cum scanam aplicatiile pentru a descoperi si remedia vulnerabilitatile?

Un scaner de vulnerabilitate nu verifică fiecare fișier de rețea, ca un antivirus. Scanerul trebuie configurat pentru scanarea interfețelor specifice, inclusiv adresele IP interne și externe, pentru vulnerabilități.Aceste scanări sunt neintruzive, în fundal, fără a afecta activitatea și oferă un rezumat al problemelor, unde pot fi și vulnerabilități comune și expuneri necunoscute, care pot fi verificate în National Vulnerability Database.

[mai mult...]

Cum mentinem actualizate sistemele de operare, browserele de internet, plugin-uri, add-on-uri și patch-uri pentru aplicații la zi împotriva vulnerabilităților cunoscute?

Pentru a menține securitatea și stabilitatea computerului sau dispozitivului dumneavoastră trebuie să vă țineți sistemul de operare, browser-ul, plugin-urile, add-on-urile și patch-urile aplicațiilor la zi împotriva vulnerabilităților cunoscute. Iată câțiva pași pe care îi puteți urma pentru a vă asigura că aceste componente sunt actualizate corespunzător:

  1. Activarea actualizărilor automate pentru sistemul de operare și aplicațiile dumneavoastră: Majoritatea sistemelor de operare și aplicațiilor moderne oferă opțiunea de a verifica automat și de a instala actualizări, inclusiv patch-uri de securitate și soluții pentru vulnerabilitățile cunoscute.
  2. Setarea browser-ului de internet pentru actualizări automate: Majoritatea browserelor de internet au capacitatea de a verifica automat și de a instala actualizări, ceea ce poate ajuta la protejarea împotriva vulnerabilităților cunoscute în browser, precum și în orice plugin-uri sau add-on-uri pe care le puteți utiliza.
  3. Păstrarea plugin-urilor și add-on-urilor la zi: Este important să verificați regulat și să instalați actualizări pentru orice plugin-uri și add-on-uri pe care le puteți utiliza, deoarece aceste componente pot introduce vulnerabilități în sistemul dvs. Unele browsere pot actualiza automat aceste componente, în timp ce altele pot necesita actualizări manuale.
  4. Utilizarea unui software antivirus: Software-ul antivirus poate oferi o protecție suplimentară împotriva virusurilor, malware-ului și altor amenințări de securitate. Asigurați-vă că software-ul antivirus este la zi pentru a vă asigura că este eficient împotriva ultimelor amenințări.
  5. Actualizarea router-ului și a altor echipamente de rețea: Pe lângă computerul sau dispozitivul dvs., este important să țineți router-ul și alte echipament
[mai mult...]

Cum protejam conturile prin autentificarea in doi pasi?

Cu verificarea în doi pași, numită și autentificare cu doi factori, puteți adăuga un nivel suplimentar de securitate contului dvs. pentru cazul în care vi se fură parola. După ce configurați verificarea în doi pași, vă puteți conecta la cont cu:

  • parola,
  • telefonul.
    Permiteți verificarea în doi pași

    1. Deschideți Contul Google.
    2. În panoul de navigare, selectați Securitate.
    3. Sub „Conectarea la Google”, selectați Verificare în doi pași apoi Începeți.
    4. Urmați pașii de pe ecran.

    Sfat: dacă folosiți un cont de la serviciu, de la școală sau de la un alt grup, este posibil ca pașii să nu funcționeze. Dacă nu puteți configura verificarea în doi pași, contactați administratorul pentru ajutor.

    După ce activați verificarea în doi pași, trebuie să parcurgeți al doilea pas pentru a vă confirma identitatea când vă conectați. Pentru a vă proteja contul, Google vă va solicita să parcurgeți un al doilea pas.

Omiteți al doilea pas pe dispozitivele de încredere

Dacă nu doriți să parcurgeți al doilea pas de verificare de fiecare dată când vă conectați pe computer sau pe telefon, bifați caseta de lângă opțiunea Nu mai întreba din nou pe acest computer.
Important: bifați această casetă numai pe dispozitivele pe care le folosiți de obicei și pe care nu le folosiți împreună cu altcineva.
[mai mult...]