Adaugarea comenzii Calculate in Microsoft Word

Configurare noua (How To)

Situatie

Word are un calculator built-in care ne ajuta sa rezolvam ecuatii in documentul nostru Word.Va voi exemplifica in Word 2010 pe care il am instalat, dar pasii sunt aproximativ aceeasi pentru celelalte versiuni.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a adauga “calculatorul” in meniul Word trebuie sa ne ducem in meniul File – Options Quick Acces Toolbar.

La drop down-ul list-ul Choose commands from in loc de Popular Commands vom selecta All Commands. In lista nou aparuta vom cauta comanda Calculate, o selectam si apoi click pe butonul Add. Acum comanda Calculate a fost adaugata in Quick Access Toolbar, iar pentru a confirma modificarea click pe OK.

In Quick Acces Toolbar ar trebui sa va apara comanda Calculate (un “cerc gri”).

Acum pentru a face o mica demonstratie, vom efectua o simpla adunare (86+34). Dupa ce am tastat 86+34, selectatam caracterele si simultan observam faptul ca “cercul gri” se va face verde.

Click pe “cercul verde” si o sa apara pe Status Bar rezultatul adunarii (The result of the calculation is: 120).

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?