Situatie
De acum totul devine mai simplu cu Office 2016. Acum poti partaja foarte usor documentele direct din Word, Excel sau PowerPoint folosind butonul Share.
Solutie
Pasi de urmat
Pentru a putea da share la un document trebuie ca acel document sa fie in OneDrive sau in SharePoint.
Pentru asta il poti pune manual in One Drive sau poti apasa Share de pe bara sus in dreapta si apoi Save to cloud.
Dupa ce l-ai salvat poti sa incepi sa inviti utilizatorii sa foloseasca acel document.
Utilizatorii pot avea diferite drepturi pe acel document , doar sa il citeasca sau sa il poata edita.
Daca vrei sa dai un link la toata lumea atunci tot ce trebuie sa faci este sa dai Share apoi sa alegi de jos din dreapta Get a sharing link si poti sa dai acel link cui vrei tu. Poti la fel sa alegi daca cei care primesc link-ul pot modifica documentul sau doar pot sa il vada.
Atentie . Administratorul It poate bloca trimiterea de link-uri anonime.
Poti oricand sa schimbi drepturile alocate userilor prin deschidera meniului Share si cu click dreapta pe user poti sa il stergi din lista sau poti sa modifici drepturile lui asupra documentului.
Leave A Comment?