Cu ce a fost înlocuită cartela de pontaj în telemuncă?

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

În momentul în care interacţiunea directă dintre colegi s-a transformat într-o chestiune de domeniul trecutului, nevoia unei soluţii care să îmbunătăţească nivelul de colaborare şi să digitalizeze viaţa la birou a devenit cât se poate de clară. Discuţiile s-au mutat, pe Zoom, iar odată cu această tranziţie a fost nevoie de o modalitate mai bună de organizare a muncii, la care s-au gândit şi fondatorii Elysian Software.

Solutie

Pornind de la o nevoie internă a grupului Elysian Software, aplicaţia Tassis a fost lansată la începutul lui 2021 în urma unei investiţii de 80.000 de euro în fonduri proprii, compania dezvoltând astfel prima platformă de pontaj online şi management al timpului şi proiectelor din România, într-un efort iniţial de a oferi mai multă flexibilitate echipei şi de a creşte gradul de transparenţă al muncii de zi cu zi. Proiectul a prins contur încă din 2016, Elysian identificând între timp nevoia de a adăuga şi funcţionalităţile de management al proiectelor şi activităţilor, care lipsesc în prezent în orice altă aplicaţie de pontaj prezentă pe piaţă. Acum, după folosirea cu succes pe plan intern a aplicaţiei, compania oferă instrumentul în sprijinul comunităţii locale de business, fiind însă adaptat nevoilor pieţelor internaţionale.


Radu Miloş susţine că există o dezbatere delicată între cei care consideră că productivitatea se rezumă la orele consumate versus cei care sunt de părere că sarcinile duse la capăt reprezintă cel mai bine nivelul de productivitate din cadrul unei companii, însă Tassis reuşeşte să surprindă ambele abordări.

Compania deţine o multitudine de metrici şi statistici care permit şefilor de proiect să vadă stadiul actual al activităţilor. Aşadar, din câteva clickuri se pot accesa grafice intuitive care dezvăluie orele planificate, orele consumate, evoluţia actuală versus planificarea iniţială şi orele suplimentare – ustensile ce îi pot ajuta pe manageri să conducă un proiect în cunoştinţă de cauză.

Tendinţele din piaţa actuală a muncii – lucrul în regim remote şi reducerea numărului de angajaţi din birouri – au devenit o replică a cutremurului din 2020. Firmele încearcă în prezent să găsească planul ideal de revenire la normalitate, însă angajaţii continuă să sublinieze importanţa echilibrului dintre viaţa personală şi carieră şi, implicit, dintre munca la domiciliu şi lucrul de la birou, care se pot contopi într-un sistem hibrid odată cu ridicarea totală a măsurilor anticoronavirus.

Clienţii aplicaţiei sunt antreprenori, manageri, angajatori, specialişti în resurse umane, freelanceri sau pur şi simplu oameni care doresc să utilizeze un instrument de pontaj eficient şi management al timpului şi activităţilor. De asemenea, printre utilizatori se găsesc societăţi cu peste 100 de angajaţi din domenii precum consultanţă, IT, juridic, contabilitate, logistică, comerţ etc. Platforma este gratuită pentru freelanceri şi echipe de până la trei persoane, compania lansând abonamente lunare companiilor cu mai mult de patru angajaţi şi oferte personalizate pentru grupurile cu un staff de peste 100 de persoane.

Între timp, cea mai mare provocare a aplicaţiei constă în încercarea de a deschide o piaţă şi de a educa. Marile companii sunt conştiente că au nevoie de o aplicaţie de pontaj şi au implementat deja acest tip de instrument în cadrul organizaţiilor. Totodată, Elysian încearcă să ajungă la firme sau echipe mici care se împart în două categorii: cei care cunosc astfel de aplicaţii de pontaj online şi management al proiectelor, dar nu îşi permit achiziţia software-ului; şi cei care nu conştientizează nevoia unei astfel de soluţii.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 39 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?