Cum configurezi o imprimanta Kyocera sa trimita scan-urile pe email de pe o alta adresa decat cea de autentificare

Configurare noua (How To)

Situatie

Avem mai multe multifunctionale Kyocera, in diferite locatii pe care vrem sa configuram functia de Scan to Email. Adresa de pe care vrem sa fie primite scan-urile vrem sa difere in functie de locatie. Pentru a nu folosi mai multe licente/casute de email pentru fiecare locatie in parte, putem pregati mai multe adrese de email ca si grupuri de distributie sau Shared Mailbox (in cazul Office 365) pe care sa dam permisiuni de Send As unui singur cont pe care il vom folosi pentru autentificare.

Solutie

Mergem in interfata Web a multifunctionalei, ne logam cu un user de admin si accesam setarile functiei Scan to Email.

Vom configura si seta corespunzator setarile serverului de email si contul de autentificare.

Dupa care vom da scroll in partea de jos a paginii si vom seta la E-mail Send Settings, la Sender Address adresa de email prin care dorim sa fie trimise mail-urile – asigurandu-ne ca am dat permisiunile corecte de pe serverul de email pentru contul de autentificare pe adresa respectiva.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?