Cum mapezi o librarie de documente din SharePoint ca disk de retea in Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

Sa presupunem ca vrem sa avem acces rapid la o librarie din SharePoint la fel cum accesam un folder share-uit de pe server care era mapat ca si disk de retea, intr-un sistem de operare Windows 10.

 

 

Solutie

Putem face asta urmand cativa pasi foarte simpli.

Mai intai de toate ar fi reocomandat sa atasam contul nostru de O365 in lista de conturi din Windows mergand in Windows Settings > Accounts > Access work or school


Ii dam Connect si ne logam cu userul de O365.

Apoi deschidem Internet Explorer, mergem in Internet Options si adaugam Site-ul nostru de Sharepoint la TrustedSites.

Dupa care ne logam in portalul O365 (https://portal.office.com) de pe Internet Explorer si bifam sa se retina userul si parola.

Mergem apoi in This PC, ii dam Map network drive si introducem link-ul catre librarie in forma urmatoare: https://nume-site.sharepoint.com/subsite/library si dam Finish.

In final vom avea Libraria respectiva mapata ca orice alt folder share-uit de pe File Server.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(22 din 47 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?