Cum modificăm timpul de sincronizare a emailului și ce foldere să se sincronizeze în outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

De foarte multe ori ne-am întâlnit cu problema că email-urile nu intră la client deși acesta apasă pe butonul send/receive din clientul de Outlook. Această problemă se poate remedia prin (refacere profil de Windows) sau prin următoarea metodă:

Solutie

Pasi de urmat

Facem click în Meniu pe SEND/RECEIVE >> SEND/RECEIVE GROUPS >> DEFINE SEND/RECEIVE GROUPS

Aici veți modifica din 30min în 10minute

1

După care se va face click pe EDIT

2

Aici se va face click pe USE THE CUSTOM BEHAIVOR DEFINED BELOW

3

Se vor selecta folderele pe care dorim să le sincronizăm ( EX: Inbox și Folder Disparut ) după care apăsăm OK.

După cum vedeți în imaginea de mai jos la următorul Send/Receive se va face pe foldere.

4

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(27 din 72 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?