Cum putem adăuga un user în grupul de Administrators folosind consola AD

Configurare noua (How To)

Situatie

Să spunem că avem mai mulți useri care vor drepturi de administrator pe stațiile lor. Metoda clasică ar fi să ne deplasăm la fiecare stație în parte și folosind Computer Management, să-i adăugăm pe fiecare în parte. Soluția de mai jos poate fi folosită pentru a face acest proces, dar remote.

Solutie

Pasi de urmat

În primul rând, vom deschide consola de AD folosind user-ul de ADMIN dând click dreapta “Run as different user”.

După ce deschidem consola de AD, vom merge la Find și vom selecta Computers. După aceea vom căuta stația în cauză și vom da click dreapta -> Manage.

 

După ce selectăm Manage, ni se va deschide aceeași fereastra care ni s-ar deschide la Computer Management.
Și de aici vom alege Local Users and Groups, mergem pe Groups si vom da double click pe Administrators.

Această soluție se poate folosi pentru a da acces mai rapid mai multor stații din domeniu.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 3 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?