Cum sa permiti sincronizarea continutului din OneDrive sau Sharepoint doar pe PC-urile inrolate in anumite domenii

Configurare noua (How To)

Situatie

Sa presupunem ca avem utilizatori care lucreaza in Sharepoint respectiv OneDrive, este permisa accesul la fisiere si din afara companiei dar nu dorim ca fisiere sa fie pe PC-uri care nu sunt inrolate in domeniu sau anumite domenii.

Solutie

Pentru a permite astfel sincronizarea doar pentru PC-uri inrolate in domenii specificate de noi, vom accesa portalul de administrare OneDrive accesand urmatorul link: https://admin.onedrive.com

Vom merge in meniu Sync iar aici vom bifa Allow syncing only on PCs joined to specific domains si vom trece pe cate o linie GUID-ul corespunzator fiecarui domeniu.

Pentru a afla GUID-ul vom rula in Powershell urmatoarele doua comenzi:

1.   (Get-ADForest).Domains

pentru a vedea lista cu domeniile din AD

2.  $domains = (Get-ADForest).Domains; foreach($d in $domains) {Get-ADDomain -Identity $d | Select ObjectGuid}

pentru a vedea GUID-urile pentru fiecare domeniu in ordinea in care au fost afisate domeniile in urma comenzii anterioare.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(14 din 37 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?