Cum să salvați fișierele Gmail în Google Drive

Configurare noua (How To)

Situatie

Deși puteți accesa fișierele atașate Gmail prin deschiderea mesajului aferent în profunzimea clientului Google, nu este foarte convenabil. Aveți nevoie de o locație centrală pentru a accesa documentele și imaginile salvate. Această soluție vă arată cum puteți salva fișierele atașate Gmail în Google Drive.

Solutie

Pasi de urmat

Deschideți Gmail în orice browser și localizați e-mailul care conține atașamentul pe care doriți să îl salvați. Apoi, treceți cursorul mouse-ului peste atașament și faceți clic pe pictograma „Save to Drive”.

E-mailul conține mai multe atașări pe care doriți să le stocați în Google Drive, faceți clic pe pictograma „Save All to Drive”, situată în partea dreaptă a paginii.

Vizualizați în prezent un atașament și doriți să îl salvați în Google Drive, faceți clic pe pictograma „Add to My Drive“, aflat în colțul din dreapta sus.

Pentru a verifica atașamentele care se află acum în Google Drive, deschideți site-ul din browserul dvs. Fișierele dvs. salvate ar trebui să apară în categoriile „Quick Access” și “Files”.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(3 din 15 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?