Cum sa traduci un PDF utilizand Word

Configurare noua (How To)

Situatie

Daca doriti sa traduceti un pdf puteti folosi Microsoft Word.

Solutie

Deschideți documentul PDF în Microsoft Word (File > Open).Word vă va întreba dacă doriți să convertiți documentul pentru a permite să fie editat – apăsați OK pentru a confirma.

Folosind Word, puteți traduce întregul document sau o secțiune a textului inclus. Dacă doriți să traduceți o secțiune, asigurați-vă că selectați prima.

După ce sunteți gata să traduceți textul, apăsați Review > Translate > Translate Document pe bara de panglici.

Dacă aveți o porțiune de text selectată, apăsați opțiunea Translate Selection din meniul derulant. Pentru a traduce întregul document, apăsați în schimb opțiunea Translate Document.

Dacă alegeți să traduceți o secțiune a documentului dvs., va trebui să confirmați opțiunile de limbă din meniul Translate care apare în partea dreaptă.

Word va încerca să detecteze automat limbile corecte de utilizat, dar le puteți schimba folosind meniurile derulante To si  From. Când sunteți gata să introduceți textul tradus, apăsați butonul Insert.

Confirmați limbile corecte de traducere folosind meniurile derulante From si To, apoi apăsați butonul Translate pentru a începe traducerea completă a documentului.

Word va deschide această copie tradusă a documentului dvs. într-o fereastră nouă.

Puteți apoi să salvați documentul parțial tradus sau copia complet tradusă, apăsând File> Save și selectând PDF ca tip de fișier din opțiunile drop-down Save as type.

Tip solutie

Permanent
Etichetare:

Despre Autor