Cum se blochează un document Word în Windows

Configurare noua (How To)

Situatie

Microsoft Word oferă diferite niveluri de protecție care pot fi aplicate documentelor dvs., permițându-vă să dictați dacă altcineva poate sau nu să le editeze conținutul sau chiar să le deschidă. Aceasta se face prin blocarea documentelor cu o parolă și configurarea diferitelor setări de protecție în funcție de nevoile dvs. individuale.

Solutie

Urmați instrucțiunile de mai jos pentru a vă bloca documentul prin funcția de protecție cu parolă în Word 2010 sau o versiune ulterioară.

 

  • Deschideți documentul Word pe care doriți să îl protejați.
  • Selectați fila Fișier, localizată în colțul din stânga sus, apoi selectați Info din panoul din partea stângă.
  • Selectați Protejați documentul.
  • Va apărea un meniu vertical care conține mai multe opțiuni.
  • Selectați Criptare cu parolă. (Encrypt with Password.)

  • Veți fi invitat să introduceți o parolă, care va fi necesară ori de câte ori cineva încearcă să deschidă acest document înainte. (Atenție: această parolă nu poate fi recuperată, deci asigurați-vă că ați păstrat-o undeva în siguranță.)

  • Veți fi rugat să introduceți din nou parola. Faceți acest lucru și selectați OK.
  • Va apărea un mesaj în secțiunea Protect Document, afirmând că este necesară o parolă pentru a deschide acest document.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 39 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?