SETARE OPTIUNE OUT OF OFFICE DIN CONTUL DE GMAIL.

Configurare noua (How To)

Situatie

Folositi Gmail si plecati in vacanta si nu aveti acces la internet ? Folositi optiunea out of office pentru a instiinta prietenii, familia sau partenerii de afaceri. Cu optiunea out of office activata, Gmail va trimite raspunsul dumneavoastra presetat.

Solutie

Activarea serviciului se face dand click pe Settings (Setari) , Pictograma in forma de Roata din dreapta sus:

1

  • Se selecteaza General.

In josul paginii se activeaza “Raspuns automat pe perioada vacantei”.

2

 

Se poate seta prima zi de vacanta si optional ultima zi cand practic se va dezactiva optiunea. Se poate seta filtru de trimitere mesaj automat doar persoanelor aflate in agenda.

De retinut este  faptul ca mesajele clasificate ca  spam precum si mesajele din listele de corespondenta la care sunteti abonati nu vor primi mesaj automat.

Totodata daca o persoana va trimite mai multe mesaje, raspunsul automat va fi trimis cel mult odata la 4 zile.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(82 din 168 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?