Depanarea problemelor cu imprimanta offline în Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

Imprimanta se poate afișa ca „offline” dacă nu poate comunica cu PC-ul. Încercați acești pași pentru a readuce imprimanta înapoi online.

  • Începeți prin a rula depanatorul offline al imprimantei în aplicația Ajutor. Ajutor rulează automat diagnostice și efectuează pașii corecți pentru a remedia majoritatea problemelor cu imprimanta.
  • Deschidere Ajutor
  • Dacă aplicația Ajutor nu poate rezolva problema cu imprimanta, încercați soluțiile posibile listate.

Solutie

1. Asigurați-vă că imprimanta este deschisă și conectată la aceeași rețea Wi-Fi ca dispozitivul dvs.

Pentru a afla dacă imprimanta este conectată la Wi-Fi, verificați dacă meniul încorporat al imprimantei are opțiuni de verificare pentru conexiunea Wi-Fi sau consultați manualul imprimantei pentru instrucțiuni despre adăugarea acesteia la o rețea Wi-Fi.

2. Deconectați și reporniți imprimanta

Uneori, ciclurile de alimentare ale imprimantei pot rezolva problema. Închideți imprimanta și deconectați-o, așteptați 30 de secunde, conectați din nou imprimanta, apoi reporniți imprimanta.

3. Setați imprimanta ca imprimantă implicită
  1. Selectați Porniți > Setări  > Dispozitive  > Imprimante & scanere. Deschideți setările scanerelor & imprimantelor
  2. Selectați imprimanta, apoi selectați Deschideți coada
  3. Selectați Imprimantă, apoi selectați Stabilire ca imprimantă implicită și debifați Pauză imprimare și Utilizare imprimantă offline dacă sunt selectate. Dacă vedeți un mesaj care spune “Windows nu vă va mai gestiona imprimanta implicită”, selectați OK.

Notă: Dacă selectați OK, Windows va opri automat setarea ultimei imprimante utilizate ca imprimanta implicită. Pentru a reactiva această caracteristică, selectați Start, apoi selectați Setări  >  Dispozitive   > Imprimante & scanere  > Permit Windows gestionez imprimanta implicită.

4. Goliți coada de imprimare
  1. Selectați Porniți > Setări  > Dispozitive  > Imprimante & scanere .Deschideți setările scanerelor & imprimantelor
  2. Selectați imprimanta, apoi selectați Deschideți coada.
  3. Sub Nume document, selectați toate documentele listate, apoi selectați Document și anulare.
5. Resetați serviciul care gestionează coada de imprimare
  1. Accesați Căutare  în bara de activități, tastați servicii, apoi selectați Servicii în lista de rezultate.
  2. Găsiți serviciul Derulator de imprimare, selectați și mențineți apăsat (faceți clic dreapta) pe acesta și selectați Repornire.
6. Eliminați și reinstalați imprimanta pe dispozitiv

Încercați să eliminați și să reinstalați imprimanta. Eliminați imprimanta:

  1. Selectați Porniți > Setări  > Dispozitive  > Imprimante & scanere .Deschideți setările scanerelor & imprimantelor
  2. Selectați imprimanta, selectați Eliminare dispozitiv, și apoi selectați Da.

Reinstalați imprimanta:

  1. Selectați Porniți > Setări  > Dispozitive  > Imprimante & scanere .Deschideți setările scanerelor & imprimantelor
  2. Asigurați-vă că imprimanta este deschisă și conectată. Selectați Adăugați o imprimantă sau un scaner și urmați instrucțiunile pentru a reinstala imprimanta.
7. Reporniți PC-ul

Repornirea PC-ului poate ajuta uneori la reîmprospătarea serviciilor și componentelor necesare pentru ca dispozitivul să comunice cu imprimanta.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(7 din 13 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?