Enterprise Vault toolbar apare inactiv in outlook dupa instalarea Enterprise Vault (EV) Client add-in.

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Bara de instrumente Enterprise Vault nu apare în Outlook după instalarea suplimentului Client Enterprise Vault (EV), nu se poate accesa Vault , nu se poate sincroniza si nici trimite mesaje mai vechi stocate in Vault?

Simptome

Enterprise Vault Add-In apare ca fiind inactiv in Outlook, ori nu se poate accesa din cauza unei erori a Citrix Receiver-ului unde este cazul.

Solutie

Pasi de urmat

Pași pentru activarea Enterprise Vault în Outlook:

  • Deschideți Outlook.
  • Faceți clic pe Fișier> secțiunea Opțiuni> Componente suplimentare.
  • Găsiți „Adăugarea Enterprise Vault” în „Complementele de aplicații inactive” și selectați-l.
  • Faceți click pe GO
  • Găsiți suplimentul Enterprise Vault și marcați caseta de selectare.
  • Faceți clic pe OK.
  • Reporniți Outlook pentru ca modificările să aibă efect.

In cazul in care problema persista si pe statia de lucru este instalat citrix receiver, uneori problema se poate rezolva simplu cu un simplu log off, si o repornire a outlook-ului. Daca problema persista uneori este necesara resetarea receiverului pentru a remedia problema.

Pasi pentru resetare sunt urmatorii:

  • Click dreapta pe citrix
  •  Advanced Preferences
  • Reset receiver

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(1 din 5 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?