Situatie
Aspecte de reținut:
- IMAP și POP sunt protocoale de sincronizare care nu pot sincroniza calendarul, persoanele de contact etc. Ele pot sincroniza doar e-mailul.
Solutie
Pasi de urmat
Verificați dacă este activat Calendarul pentru contul dvs.:
- Accesați Calendar în aplicația Outlook și atingeți cele trei linii din colțul din stânga sus.
- Sub conturile de e-mail, asigurați-vă că este selectat „Calendar”.Dacă adresa de e-mail nu se afișează în listă, aceasta nu este configurată utilizând Exchange ActiveSync. Va trebui să ștergeți și să adăugați din nou contul; aveți grijă să nu utilizați IMAP.
Verificați dacă accesul la Persoane de contact este permis pentru Outlook:
Pașii pot varia între dispozitive și între sistemele de operare. Dacă nu dețineți un dispozitiv iOS sau Samsung Android, utilizați aceste instrucțiuni ca linie directoare:
- Pentru iOS: Deschideți aplicația Configurări > defilați în jos și atingeți Outlook > Persoane de contact și Reîmprospătarea aplicațiilor în fundal ar trebui să fie activată.
- Pentru Android: Pe telefon, deschideți Setări > Aplicații > Outlook > asigurați-vă că opțiunea Persoane de contact este activată.
Apoi deschideți aplicația Outlook și accesați Setări > atingeți contul dvs. > atingeți Sincronizați persoanele de contact.
Depanarea calendarului și a persoanelor de contact în aplicația mobilă Outlook
- În aplicația Outlook, accesați faceți clic pe Setări > Atingeți contul care nu se sincronizează > Atingeți Resetare cont. Verificați dacă se sincronizează contul dvs.
- Tot nu funcționează? Ștergeți și adăugați din nou contul de e-mail:Din Setări , atingeți contul care nu se sincronizează > atingeți Ștergeți contul > Ștergeți de pe acest dispozitiv.Apoi adăugați-vă din nou contul de e-mail în Outlook pentru Android sau Outlook pentru iOS.
Leave A Comment?