Remedierea codului de eroare 016-757 in imprimantele Xerox

Configurare noua (How To)

Situatie

Măsuri luate pentru remedierea codului de eroare 016-757 in imprimantele Xerox
Imprimantele Xerox sunt renumite pentru caracteristicile lor incredibile și performanțele pe care le oferă. Acestea vin în diferite modele pentru a satisface nevoile clienților săi. Cu toate acestea, există unele erori pe care aceste imprimante le arată uneori.
Dacă ați întâlnit eroarea numită 016-757, atunci este cauzată de introducerea parolei greșite sau a securității Auditron. Pentru a rezolva această problemă, vă rugăm să urmați procedura dată mai jos.

Solutie

Activați XSA:

Activați XSA și creați un ID de utilizator 111.

  • Setați PPD în CUPS și apoi pe „Trimiteți doar ID de utilizator”. Odată aplicat, trebuie să încercați să imprimați și să introduceți 1111 dacă vi se solicită, iar lucrarea va fi finalizată.
  • Asigurați-vă că selectați „Accept soluție” sau mai degrabă, selectați pictograma de sus. Verificați ID-ul de utilizator și contul dvs.: Este obligatoriu să verificați contul și ID-ul aferent acestuia. Mai mult, dacă doriți să modificați parola pentru driverul de imprimantă pentru Xerox, urmați pașii de mai jos. Selectați butonul Configurare.

Selectați modul cont de utilizator urmat de „Setări detaliate de utilizare”. Puteți schimba parola aici și o puteți salva. Încercați să introduceți o parolă implicită.

Trebuie să dezactivați securitatea Auditron, care va fi găsită în meniul Administrator.

Acum, eliminați coada de imprimare dacă încă mai există eroarea, acest lucru poate ajuta la rezolvarea acestei probleme. Dacă toate eforturile de mai sus nu reușesc să rezolve această problemă pentru dumneavoastră, atunci ultima dvs. soluție, este contactarea numarului de suport: Xerox Tech Support Number + 61-283173523. Experții din echipa acestora vă vor oferi cele mai fezabile soluții.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?