Sfaturi de depanare pentru instalarea și actualizarea Microsoft Edge

Configurare noua (How To)

Situatie

Dacă întâmpinați probleme la descărcarea, instalarea sau actualizarea noului Microsoft Edge, iată câteva lucruri pe care le puteți încerca. Sfaturile sunt listate în ordine, așa că începeți cu primul, vedeți dacă vă ajută, iar dacă nu, treceți la următorul.

Solutie

Pasi de urmat

Verificați sistemul de operare
Microsoft Edge este disponibil în prezent pe Windows 10, Windows 8 și 8.1 și Windows 7, pe 32 de biți (x86) și pe 64 de biți (x64). De asemenea, este disponibil pe macOS 10,12 Sierra sau o versiune mai recentă și Linux.

Verificați conectivitatea în rețea
2.1 Verificați VPN. Dacă ați primit o eroare 403 și utilizați VPN, este posibil ca VPN să blocheze descărcarea corectă a Microsoft Edge. Încercați să vă deconectați temporar de la VPN în timp ce descărcați și instalați Microsoft Edge.

Verificați site-urile de încredere
Dacă utilizați Internet Explorer pentru a descărca Microsoft Edge, poate fi necesar să adăugați officeapps.live.com în lista de site-uri de încredere a browserului.

3.1 În Internet Explorer, selectați Instrumente > Opțiuni internet.

3.2 Selectați fila Securitate și apoi selectați Site-uri de încredere (cu marcajul verde) > Site-uri.

3.3 Sub Adăugați acest site web la zonă, tastați https://officeapps.live.com, selectați Adăugare, apoi selectați Închidere.

3.4 Continuați să descărcați și să reinstalați Microsoft Edge.

Incercați să reinstalați Microsoft Edge
Dacă sunteți utilizator Windows, nu trebuie să dezinstalați Microsoft Edge înainte de a-l reinstala. De asemenea, istoricul, modulele cookie și setările vor fi restaurate după ce se finalizează reinstalarea. Dacă sunteți utilizator Mac sau Linux, va trebui să dezinstalați Microsoft Edge înainte de a-l reinstala, iar istoricul, modulele cookie și setările nu vor fi restaurate după reinstalare.

Iată cum să dezinstalați Microsoft Edge dacă sunteți utilizator Mac:
4.1 Deschideți Finder și, în Aplicații, selectați Microsoft Edge.

4.2 Selectați Fișier > Mutare în coș.

Reporniți computerul
Dacă încă există o problemă, reporniți computerul, apoi încercați din nou să reinstalați Microsoft Edge. Pentru a reporni computerul, selectați Start > Alimentare > Repornire.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(8 din 18 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?