Situatie
Unii utilizatori de PC atunci când încearcă să creeze o copie de rezervă a imaginii de sistem pe dispozitivul lor Windows 11/10 ar putea întâlni codurile de eroare 0x807800C5 și 0x80070020. Această postare este menită să ajute la rezolvarea problemei cu cele mai potrivite soluții.
Solutie
Pasi de urmat
1. Primul pas constă în deschiderea promptului de comandă (cmd) cu drepturi de administrator și rularea comenzii sfc /scannow.
Pentru a deschide promptul de comandă cu drepturi de administrator în Windows 10, urmați acești pași:
- Faceți click pe butonul Start și introduceți cmd sau Command Prompt în bara de căutare.
- În rezultatele căutării, faceți clic dreapta pe Command Prompt și selectați Run as administrator.
- După ce fereastra promptului de comandă s-a deschis cu privilegii administrative, introduceți comanda sfc /scannow și apăsați Enter. Aceasta va verifica și repara fișierele de sistem corupte sau deteriorate.
2. Luați în considerare vechile fișiere de rezervă din unitatea externă învechite și ștergeți-le sau mutați-le într-un folder temporar.
Fișier de date – MediaID.bin
Folder – Windowsimagebackup
Computer-name (numele fișierului)
Leave A Comment?