Cum sa dezactivezi OneDrive in Windows 8.1

Configurare noua (How To)

Situatie

Iti doresti sa dezactivezi aplicatia OneDrive din Windows pentru ca nu o folosesti.

Solutie

Pasi de urmat

In primul rand va trebui sa intri in Group Policy. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este sa dai click pe meniul de “Start”, sa tastezi “gpedit.msc” si sa dai click pe iconita care apare in urma cautarii ca in imaginea de mai jos:

Dupa ce ai ajuns la pasul in care editezi politicile de grup va trebui sa navighezi pe ramura:

Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > OneDrive

 

Acum va trebui sa dati click pe folderul “OneDrive” si in meniul afisat in fereastra din dreapta sa dati dublu-click pe“Prevent the usage of OneDrive for file storage”.

 

In noua fereastra deschisa va trebui sa alegeti optiunea “Enabled” pentru a dezactiva aplicatia preinstalata OneDrive.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(10 din 24 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?