Depanare

Remedierea problemelor cu sunetul in Windows 11 si Windows 10

Dacă sunt disponibile mai multe dispozitive de ieșire audio, verificați dacă l-ați selectat pe cel potrivit.
  1. Selectați pictograma Difuzoare de pe bara de activități.
  2. În continuare, selectați săgeata din partea dreaptă a glisorului de volum al difuzorului pentru a deschide o listă de dispozitive audio conectate la computer.  Sfatul instrumentului ar trebui să se afișeze ca Gestionare dispozitive audio atunci când treceți cu mouse-ul peste săgeată.
  3. Verificați dacă sunetul se redă pe dispozitivul audio pe care-l preferați, cum ar fi un difuzor sau căști.

Pentru a rula depanatorul:

  1. Accesați Căutare în bara de activități, tastați depanator audio și selectați Găsiți și remediați problemele cu redarea sunetului din rezultate pentru a lansa depanatorul.
  2. Selectați Următorul, apoi selectați dispozitivul pe care doriți să-l depanați, apoi continuați cu depanatorul.
  3. Lansați depanatorul audio în Windows 11 Setări sunet.

De asemenea, puteți lansa depanatorul din Setări audio:

  • Selectați Start > Setări > Sistem > Sunet > Depanarea problemelor uzuale de sunet și selectați Dispozitive de ieșire sau Dispozitive de intrare.

Dacă rularea depanatorului nu ajută, continuați cu sfatul următor.

Pentru a căuta actualizări:

  1. Selectați Start > Setări > Windows Update și selectați Căutați actualizări.Deschidere Windows Update
  2. Alegeți una dintre următoarele variante:
    • Dacă starea este “Sunteți la zi”, treceți la sfatul următor.
    • Dacă starea este “Actualizări sunt disponibile”, selectați Instalați acum.
  3. Selectați actualizările pe care doriți să le instalați, apoi Instalare.
  4. Reporniți PC-ul și verificați dacă sunetul funcționează corect.

Încercați acești pași:

  1. Verificați conexiunile difuzoarelor și ale căștilor pentru a vă asigura că nu există cabluri slăbite. Asigurați-vă că toate firele și cablurile sunt conectate.
  2. Dacă aveți mai multe mufe de 5 mm pentru conectare, mai ales pe un sistem de sunet surround, asigurați-vă că toate cablurile sunt conectate la mufa corectă.
    • Dacă nu știți sigur la ce mufe se potrivesc cablurile, consultați-vă cu producătorul de hardware sau încercați cele mai evidente ieșiri, pe rând, și vedeți dacă funcționează.
    • sistem de sunet cu mufe 5 mm pentru cabluri

      Notă: Unele sisteme utilizează o mufă verde pentru ieșire și o mufă roz pentru intrarea microfonului, iar altele vor fi etichetate cu “căști” sau “microfon”.

      Ieșiri verzi și mufe roz pentru sistemul de sunet de intrare

      mufele sistemului de sunet pentru căști și microfon

  3. Asigurați-vă că este pornită alimentarea.
  4. Asigurați-vă că setarea Fără sunet nu este activată și încercați să măriți toate controalele de volum.
  5. Încercați să conectați difuzorul și căștile la un alt port USB.
  6. Este posibil ca difuzoarele să nu funcționeze atunci când sunt conectate căștile. Deconectați-vă căștile și vedeți dacă acest lucru ajută.

Dacă încă aveți probleme cu sunetul, consultați secțiunile următoare pentru depanare suplimentară.

Asigurați-vă că dispozitivele dvs. audio nu sunt fără sonor și nu au fost dezactivate.

  1. Selectați și mențineți apăsat (sau faceți clic dreapta) pe pictograma Difuzoare de pe bara de activități, apoi selectați Deschidere mixer volum.

    Notă: Dacă nu vedeți difuzoarele afișate, este posibil să se afle în zona de depășire. Selectați Se afișează pictogramele ascunse pentru a verifica acolo.

  2. Veți vedea un set de controale de volum pentru dispozitivele dvs. Asigurați-vă că niciunul nu este setat la fără sonor. Dacă vreuna dintre ele are sunetul dezactivat, veți vedea un “x” lângă controlul de volum . Pentru a activa sonorul, alegeți una dintre următoarele variante:
    • Selectați controlul volumului și ajustați la nivelul de volum dorit
    • Selectați pictograma Activare sunet difuzoare
    • Vizualizați volumul și dispozitivele audio implicite într-Windows 11 Mixer volum.
  3. Verificați proprietățile dispozitivului pentru a vă asigura că dispozitivele dvs. nu au fost dezactivate din greșeală. Selectați Start > Setări > Sistem > Sunet
  4. Sub Complex, selectați Mai multe setări de sunet și selectați fila Redare (ieșire) sau Înregistrare (intrare).
  5. Accesați proprietățile dispozitivului de ieșire audio în Windows 11 Setări sunet.Accesați proprietățile dispozitivului de intrare audio în Windows 11 Setări sunet.
  6. Selectați dispozitivul, apoi selectați Proprietăți.
  7. Lângă Utilizare dispozitiv, verificați dacă s-a selectat Utilizați acest dispozitiv (activat) din listă pentru dispozitivele de ieșire și de intrare.
  8. Activați dispozitivul audio în Proprietăți difuzoare în Windows 11.

Dacă acest lucru nu v-a rezolvat problema, continuați cu sfatul următor.

Problemele de hardware pot fi cauzate de drivere depășite sau care nu funcționează corect. Asigurați-vă că driverul audio este actualizat și actualizați-l dacă este necesar. Dacă acest lucru nu funcționează, încercați să dezinstalați driverul audio (se va reinstala automat). Dacă acest lucru nu funcționează, încercați să utilizați driverul audio generic livrat cu Windows. Dacă aveți probleme cu sunetul după instalarea actualizărilor, încercați să reveniți la driverul audio anterior.

Pentru a actualiza automat driverul audio:

  1. În caseta de căutare din bara de activități, tastați manager dispozitive, apoi selectați-l din rezultate.
  2. Selectați săgeata de lângă opțiunea Controlere pentru sunet, video și jocuri pentru a o extinde.
  3. Selectați și mențineți (sau faceți clic dreapta) pe listarea pentru placa de sunet sau dispozitivul audio, cum ar fi căștile sau difuzoarele, selectați Actualizare driver, apoi selectați Căutare automată drivere. Urmați instrucțiunile pentru a finaliza actualizarea.
  4. Faceți clic dreapta pe listarea dispozitivului și selectați Actualizare driverCăutați drivere audio în Setări Windows 11.

Dacă Windows nu găsește un driver nou, căutați unul pe site-ul web al producătorului dispozitivului și urmați instrucțiunile. Dacă acest lucru nu funcționează, încercați să dezinstalați driverul audio.

Pentru a dezinstala driverul audio:

  1. În caseta de căutare din bara de activități, tastați manager dispozitive, apoi selectați-l din rezultate.
  2. Selectați săgeata de lângă opțiunea Controlere pentru sunet, video și jocuri pentru a o extinde.
  3. Selectați și mențineți (sau faceți clic dreapta) pe listarea pentru placa de sunet sau dispozitivul audio, selectați Dezinstalare dispozitiv, bifați caseta de selectare Încercare de eliminare a driverului pentru acest dispozitiv , apoi selectați Dezinstalare.
  4. Dezinstalați un dispozitiv audio din Manager dispozitive din Windows 11.
  5. Reporniți PC-ul.

    Notă: Nu uitați să salvați documentele și orice alte lucrări curente înainte de a reporni.

    • Această repornire îi va solicita automat PC-ului să reinstaleze driverul audio.
    • Pentru a reporni, selectați Start > Alimentare > Repornire

Pentru a utiliza driverul audio generic livrat cu Windows:

  1. În caseta de căutare din bara de activități, tastați manager dispozitive, apoi selectați-l din rezultate.
  2. Selectați săgeata de lângă Controlere pentru sunet, video și jocuri pentru a o extinde.
  3. Selectați și mențineți (sau faceți clic dreapta) pe listarea pentru placa de sunet sau dispozitivul audio, apoi selectați Actualizare driver > Răsfoire computer pentru drivere > Selectez dintr-o listă de drivere disponibile pe computer.
  4. Selectați dispozitivul audio al cărui driver doriți să-l actualizați, selectați Următorul și urmați instrucțiunile pentru a-l instala.
  5. Selectați driverul și selectați lângă pentru a utiliza driverul audio generic

Dacă acești pași nu v-au rezolvat problema cu sunetul, vizitați site-ul producătorului dispozitivului și instalați cele mai recente drivere audio/de sunet pentru dispozitivul dvs. Iată un exemplu de pagină de descărcare a driverului pentru un producător de dispozitive de sunet.

Exemplu de drivere Dell și descărcări OEM

Dacă aveți probleme cu redarea audio după instalarea actualizărilor.Dacă sunetul a funcționat înainte de a rula Windows Update și acum nu funcționează, încercați să reveniți la driverul audio anterior.

Pentru a reveni la driverul audio anterior:

  1. În caseta de căutare din bara de activități, tastați manager dispozitive, apoi selectați-l din rezultate.
  2. Selectați săgeata de lângă opțiunea Controlere pentru sunet, video și jocuri pentru a o extinde.
  3. Selectați și mențineți (sau faceți clic dreapta) pe listarea pentru placa de sunet sau dispozitivul audio, apoi selectați Proprietăți.
  4. Selectați fila Driver, apoi Revenire la driverul anterior.
  5. Reveniți la driverul audio din Manager dispozitive
  6. Citiți și urmați instrucțiunile, apoi selectați Da dacă doriți să reveniți la driverul audio anterior.

Dacă revenirea la driverul audio anterior nu a funcționat sau nu a fost o opțiune, puteți încerca să restaurați PC-ul de la un punct de restaurare a sistemului.

Restaurați PC-ul de la un punct de restaurare a sistemului:

Când Microsoft instalează actualizări pe sistem, creăm un punct de restaurare a sistemului în caz că ar putea apărea probleme. Încercați să restaurați din acel punct și vedeți dacă se rezolvă problemele de sunet. Pentru mai multe informații, consultați “Restaurarea de la un punct de restaurare a sistemului” din Opțiuni de recuperare în Windows.

Dacă vă conectați la un dispozitiv audio – cum ar fi căști sau difuzoare – prin USB sau HDMI, poate fi necesar să setați dispozitivul respectiv ca dispozitiv audio implicit.  Dacă utilizați un monitor extern care nu are difuzoare încorporate, asigurați-vă că monitorul nu este deja selectat ca dispozitiv de ieșire implicit. dacă este, nu veți avea sunet. Puteți verifica acest lucru când setați dispozitivul audio implicit de ieșire. Iată cum:

  1. Selectați Start > Setări > Sistem > Sunet .
  2. În secțiunea Ieșire, selectați dispozitivul pe care doriți să-l utilizați pentru redare ca dispozitiv de ieșire. Atunci când selectați acest dispozitiv, îl setați și ca dispozitiv implicit.

Dacă setarea dispozitivului audio ca dispozitiv implicit nu este utilă, continuați cu sfatul următor pentru o depanare suplimentară.

Uneori, extensiile audio pot cauza probleme cu redarea sunetului. Dezactivarea acestora poate rezolva problema dvs.

  1. În caseta de căutare din bara de activități, tastați panou de control, apoi selectați-l în rezultate.
  2. Selectați Hardware și sunet din Panoul de control, apoi selectați Sunet.
  3. Pe fila Redare , selectați și mențineți apăsat (sau faceți clic dreapta) pe Dispozitivul implicit, apoi selectați Proprietăți.
  4. Selectați fila Complex și debifați caseta de selectare Activare îmbunătățiri audio sau Activare efecte sonore (în funcție de opțiunea pe care o vedeți), selectați Se aplică și încercați să redați dispozitivul audio.
  5. Dacă acest lucru nu funcționează, pe fila Redare , selectați și mențineți apăsat (sau faceți clic dreapta) pe un alt dispozitiv implicit (dacă aveți unul) și selectați Proprietăți. Debifați caseta de selectare Activare îmbunătățiri audio sau Activare efecte sonore (în funcție de opțiunea pe care o vedeți), selectați Se aplică și încercați din nou să redați conținut audio. Procedați astfel pentru fiecare dispozitiv implicit.
  6. Dezactivați îmbunătățirile audio în Windows 11 Setări sunet.
[mai mult...]

Cum actualizați WordPress automat fără a utiliza FTP

În unele cazuri, nu puteți actualiza/actualiza WordPress și pluginurile la o versiune mai nouă fără a furniza informațiile de conexiune FTP. Aceasta este o problemă comună prin care sistemul WordPress nu poate scrie direct în folderul /wp-content.
Pur și simplu urmați pașii de mai jos pentru a o rezolva.
1. Deschideți /wp-config.php
Acum, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să deschideți fișierul wp-config.php din folderul rădăcină WordPress.
2. Introduceți FS_METHOD
Lipiți următorul cod în fișierul dvs. wp-config.php, de preferință chiar sub fiecare altă linie de cod.
define(‘FS_METHOD’,’direct’);
/** Configurați WordPress vars și fișiere incluse. */ 
require_once(ABSPATH . 'wp-settings.php'); 
/** Setează metoda 'direct' pentru wordpress, actualizare automată fără ftp */ 
define('FS_METHOD','direct');
3. Salvați și încărcați
Când ați lipit deja codul cu o singură linie, puteți continua să încărcați fișierul în folderul rădăcină WordPress de pe serverul dvs. și ar trebui să funcționeze imediat. Încărcarea se poate face direct din panoul de control al gazdei. Configurați metoda „directă” pentru wordpress, actualizare automată fără ftp.
[mai mult...]

Cum se configurează adresa IP statică pe Debian Linux 10/11

Procedura este următoarea pentru a configura și a configura o informație IP statică:

  1. Deschideți aplicația terminal.
  2. Conectați-vă la distanță sau la server folosind comanda ssh.
  3. Faceți backup pentru fișierul /etc/network/interfaces care rulează sudo cp /etc/network/interfaces /root/
  4. Editați /etc/network/interfaces
  5. Configurați adresa IP statică pentru interfața Ethernet enp0s5: adresa 192.168.2.249
  6. Adăugați mască de subrețea: mască de rețea 255.255.255.0
  7. Configurați IP-ul gateway implicit: gateway 192.168.2.254
  8. În cele din urmă adăugați IP-ul de rezolvare DNS: dns-nameservers 192.168.2.254 8.8.8.8 1.1.1.1

Să vedem toate comenzile și exemplele în detalii.

Găsirea numelui interfețelor de rețea pe Debian Linux

Utilizați comanda ip după cum urmează pentru a afișa/afișa interfețele de rețea Ethernet disponibile :
ip -c link show
De asemenea, putem încerca următoarea comandă Linux pentru a afișa o listă de plăci de rețea : Notați numele interfeței Debian Linux și tastați următoarea comandă ip pentru a vedea IP-ul curent adresa atribuită acelei interfețe de rețea :
sudo lshw -class network -short
# Filter results using grep/egrep regex command
lspci | grep -E -i --color 'network|ethernet|wireless|wi-fi'
ip -br -c link show

ip -c addr show enp0s5

Configurarea IP static pe Debian 10 sau 11

The/etc/network/interfaces[/file] conține informații de configurare a interfeței de rețea pentru Debian Linux. Prin urmare, editați fișierul: Căutați interfața de rețea primară enp0s5:
sudo vim /etc/network/interfaces
## OR ##
sudo nano /etc/network/interfaces

permit-hotplug enp0s5
iface enp0s5 inet dhcp

Eliminați liniile dhcp și allow-hotplug. Adăugați următoarea configurație pentru a configura/a adăuga o nouă IP statică pe Debian Linux 10/11. Iată exemplul meu de fișier de configurare:

# Interfața de rețea loopback
masina-l
iface lo inet loopback
 
# Interfața de rețea principală
auto enp0s5
iface enp0s5 inet static
 adresa 192.168.2.236
 mască de rețea 255.255.255.0
 gateway 192.168.2.254
 dns-domain sweet.home
 servere de nume dns 192.168.2.254 1.1.1.1 8.8.8.8

Salvați și închideți fișierul când utilizați editorul de text vim/vi.

Reporniți serviciul de rețea pe Debian Linux pentru a comuta de la DHCP la configurația IP statică

Avertisment : Nu rulați următoarea sesiune bazată pe ssh deoarece vă veți deconecta.

Utilizați comanda systemctl după cum urmează:
sudo systemctl restart networking.service
Asigurați-vă că serviciul a fost repornit fără erori. Prin urmare, tastați următoarea comandă:
sudo systemctl status networking.service
Sample session:

● networking.service - Creșteți interfețele de rețea
   Încărcat: încărcat (/lib/systemd/system/networking.service; activat; prestabilit furnizor: activat)
   Activ: activ (ieșit) din miercuri 2021-01-27 23:10:00 IST; acum 1 min 38s
     Documente: man:interfaces(5)
  Proces: 1104 ExecStart=/sbin/ifup -a --read-environment (cod=exit, status=0/SUCCESS)
 PID principal: 1104 (cod=ieșit, stare=0/SUCCESS)
Vedeți noua adresă IP atribuită pe Debian Linux

Tastați din nou următoarea comandă ip :
ip -c addr show
ip -c addr show enp0s5

Când vă schimbați adresa IP, trebuie să reporniți alte servicii, cum ar fi Nginx, SSH etc. Totul depinde de modul în care ați configurat acele servicii cu legarea IP. Asigurați-vă că ajustați și setările paravanului de protecție.

O notă despre directorul /etc/network/interfaces.d/
AVERTIZARE! Următoarea este o configurație avansată și este recomandată numai dacă cunoașteți diferite concepte de rețea. NixCraft sau autorul nu este responsabil pentru pierderea conectivității la rețea.

Puteți plasa configurația rețelei într-un fișier separat sub /etc/network/interfaces.d/. Am testat următoarele cu Debian 11 cu cuvântul cheie sursă:

sursa /etc/network/interfaces.d/*

Cu alte cuvinte, liniile de configurare care încep cu „sursă” sunt folosite pentru a include strofe din alte fișiere. Deci, configurația poate fi împărțită în mai multe fișiere pentru o gestionare ușoară. Cuvântul „sursă” este urmat de calea unui fișier care urmează să fie preluat. Pot fi utilizate caractere jokere Shell. Iată cum arată acum /etc/network/interfaces : Ieșiri:
sudo cat /etc/network/interfaces

# Acest fișier descrie interfețele de rețea disponibile pe sistemul dumneavoastră
# și cum să le activezi. Pentru mai multe informații, consultați interfețe ( 5 ) .
 
sursa /etc/network/interfaces.d/*
 
# Interfața de rețea loopback
masina-l
iface lo inet loopback

Aici este fișierul meu de configurare a rețelei bridge-ul serverelor numit /etc/network/interfaces.d/br0
sudo vim /etc/network/interfaces.d/br0
Adăugați următoarea configurație pentru a crea interfața br0 folosind interfața Ethernet eno1. De exemplu:

masina br0
iface br0 inet static
	adresa 192.168.2.19
	difuzat 192.168.2.255
	mască de rețea 255.255.255.0
	gateway 192.168.2.254
	# Dacă pachetul resolvconf este instalat, nu ar trebui să editați
	# manual fișierul de configurare resolv.conf. Setați serverul de nume aici
        servere de nume dns 192.168.2.236 192.168.2.237
        dns-domain sweet.home
	# Dacă aveți mai multe interfețe, cum ar fi eth0 și eth1
	# bridge_ports eth0 eth1  
	bridge_ports eno1
	bridge_stp off # dezactivați protocolul Spanning Tree
        bridge_waitport 0     # nicio întârziere înainte ca un port să devină disponibil
        bridge_fd 0           # fără întârziere de redirecționare

Apoi reporniți serviciul de rețea pe Debian Linux sau reporniți mașina Linux utilizând comanda shutdown / reboot command . De exemplu:
sudo reboot
SAU
systemctl restart networking.service

[mai mult...]

Cum descoperiți ce temă WordPress folosește un site

Există deja milioane de site-uri web create cu WordPress și există doar mii de teme. Nu este nevoie de un matematician pentru a vedea că vor exista mai mult de câteva site-uri web care au aceeași temă. Ceea ce este mai important este ceea ce faci cu tema, deoarece aceeași temă poate arăta foarte diferit în mâinile unui dezvoltator web diferit. De asemenea, este foarte probabil ca un site web similar să aibă o temă care este perfectă și pentru site-ul dvs.

Desigur, puteți folosi și unele instrumente și servicii online pentru a vă crea propria temă personalizată. Un constructor de pagini WordPress foarte popular este Beaver Builder. Și dacă scopul tău este să fii cât mai unic posibil, atunci aceasta este cu siguranță calea de a alege.

Opțiunea 1: Utilizați IsItWP.com

Când vrei să știi ce temă WordPress folosește un site, cel mai bun instrument pe care îl poți găsi este isitwp.com . Isitwp.com este un detector de teme WordPress care vă spune ce temă folosește un domeniu.

Să începem cu cel mai simplu mod. În primul rând, veți avea nevoie de un site web țintă al căruia să descoperiți tema. Căutați pe internet până când găsiți un site web cu o temă pe care doriți să o utilizați.

Accesați IsItwp.com. Odată ce sunteți pe site, introduceți pur și simplu numele domeniului în caseta de text și faceți clic pe butonul „Analizați site-ul”.

IsItwp nu vă va arăta doar tema pe care o folosește site-ul web, ci și pluginurile. Veți primi un raport detaliat cu tot ceea ce folosește site-ul, atâta timp cât este un site WordPress.

Dacă nu este un site web WordPress, atunci veți primi un mesaj care spune că site-ul web nu folosește WordPress. Acum, motivul pentru care acest lucru nu funcționează de fiecare dată este că dezvoltatorii web pot schimba numele temei, ceea ce va încurca instrumentul. Dacă se întâmplă acest lucru, este necesară o inspecție manuală a informațiilor sursei paginii.

Tot ce faci este să mergi pe site și să introduci o adresă URL în câmpul de căutare. Faceți clic pe butonul verde „Căutare” și programul va returna un nume și detalii ale temei, împreună cu toate pluginurile care sunt utilizate pe site-ul în cauză.

Acest instrument va afișa atât numele de teme ale părinților, cât și ale copiilor . Este gratuit de utilizat, așa că căutați oricâte adrese URL de site doriți.

Opțiunea 3: WPThemeDetector

Un alt instrument excelent de utilizat pentru a verifica ce temă folosește un site web este WPThemeDetector.com . Similar cu ultimele două, este un alt site web dedicat pentru a afla ce temă este utilizată pe un anumit site web. Informațiile dezvăluite includ tema utilizată în prezent, versiunea temei și descrierea, precum și statistici despre popularitatea temei. De asemenea, arată unele dintre pluginurile pe care le poate detecta și informațiile respective.

Și ca și celelalte, instrumentul este complet gratuit de utilizat, astfel încât puteți consulta câte site-uri web doriți pentru a ajuta la construirea unei liste de teme potențiale.

Opțiunea 4: Vizualizați sursa paginii

Este foarte ușor să localizați informațiile chiar dacă nu sunteți priceput la cod. Accesați site-ul web dorit și faceți clic dreapta pe pagină și selectați opțiunea „Vizualizare sursa paginii”.

Notă: Rețineți că dacă site-ul web folosește o temă personalizată, care este ceea ce folosește aproape orice site web de mare nume, nu există nicio modalitate de a o determina.

Folosiți „Ctrl + F” pentru a căuta „Foaie de stil” și ar trebui să găsiți câteva rezultate. De exemplu, acesta este codul pe care l-am găsit pe pagina https://www.gsd.harvard.edu/:

[ht_message mstyle=”info” title=”” show_icon=”” id=”” class=”” style=””” ]rel=’ stylesheet ‘ id =’ gsd-theme- css ‘ href =’https://l87r32c95dp1hz05tig4px11 .wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/themes/gsd-wp-theme/style. css ?ver=1.10.0′ tip =’ text/ css ‘ media =’ ecran ‘ />[/ht_message]

Făcând clic pe hyperlink, ar trebui să deschideți o filă nouă. Această nouă filă va conține informațiile pe care le căutați. Căutați lângă Numele temei pentru a găsi numele temei.

[mai mult...]

Cum activați/dezactivați modul de întreținere în WordPress

Modul de întreținere WordPress este o modalitate de a vă asigura că nu pot fi aduse modificări site-ului și bazei de date în timp ce efectuați anumite sarcini. Acest lucru îl face perfect pentru a face actualizări ale pluginurilor sau, de exemplu, atunci când migrați un site web. Activarea și dezactivarea modului de întreținere se poate face cu ușurință atât folosind SFTP , cât și SSH.

Modul de întreținere nativ WordPress folosește wp_die()funcția pentru a preveni orice modificări. Site-ul dvs. va oferi o pagină HTML simplă cu un cod de stare 503, asigurându-se că nicio temă sau plugin nu este încărcată și că niciun utilizator sau administrator nu poate face modificări în timp ce site-ul este în modul de întreținere. De exemplu, fără comenzi noi în baza de date sau actualizări ale articolelor sau postărilor. Prin activarea modului de întreținere, vă veți asigura că nu se fac modificări nedorite site-ului dvs. și bazei de date.

Dorim să activăm modul de întreținere în modul nativ WordPress în loc să folosim un plugin, astfel vom avea control asupra a ceea ce se întâmplă în loc să ne bazăm pe codul extern utilizat. De asemenea, se asigură că toate procesele WordPress sunt dezactivate corect atunci când modul de întreținere este activat. Activarea modului de întreținere în modul prezentat în acest articol (modul nativ WordPress) va asigura că niciun plugin nu este activat, în comparație cu utilizarea unui plugin pentru a activa modul de întreținere. Făcând acest lucru corect, site-ul în modul de întreținere se încarcă mai rapid, utilizează mai puțin CPU și energie mai puțină și este mai ecologic.

Modul de întreținere este soluția perfectă atunci când mutați un site pe un alt server. Vă permite să vă asigurați că site-ul dvs. este copiat în exact aceeași stare.

Actualizarea sau mutarea unui site fără a-l pune în modul de întreținere poate avea tot felul de efecte. Cea mai frecventă problemă este că baza de date este inundată de tot felul de interogări care provin de la site-ul dvs., răspunzând la modificările efectuate. Mai ales atunci când aveți un site cu trafic ridicat, acest lucru este foarte important, deoarece există mulți vizitatori care v-ar putea afecta baza de date.

Există mai multe moduri de a activa modul de întreținere. În acest ghid, vă vom arăta două moduri ușoare de a face acest lucru: folosind fie SSH, fie SFTP. Cel mai rapid și simplu mod de a activa modul de întreținere este prin utilizarea SSH.

Folosind SSH:

Modul de întreținere poate fi activat cu utilizarea WP-CLI după conectarea la site-ul dvs. folosind SSH .

  1. Conectați-vă la site-ul dvs. folosind SSH

    Conectați-vă la site-ul pentru care doriți să activați modul de întreținere. Acesta este modul în care vă conectați la site folosind SSH .

  2. Navigați la rădăcina dvs. web

    Navigați la rădăcina web a site-ului dvs. (de obicei ~/public/):cd ~/public/

  3. Activarea modului de întreținere

    Activați modul de întreținere folosind această comandă:wp maintenance-mode activate

  4. Se dezactivează modul de întreținere

    Dezactivarea modului de întreținere folosind această comandă:wp maintenance-mode deactivate

De asemenea, puteți activa modul de întreținere folosind SFTP . FileZilla este folosit în acest exemplu.

  1. Conectați-vă la site-ul dvs. folosind SFTP
  2. Navigați la rădăcina web a site-ului dvs. (de obicei ~/public/)
  3. Activați modul de întreținere creând un fișier numit: .maintenance. Faceți clic dreapta pentru a crea un fișier și faceți clic dreapta pentru a edita.

4. În interiorul .maintenancefișierului trebuie să includem un cod PHP, codul pe care îl adăugăm va fi folosit pentru a activa modul de întreținere pentru site-ul dvs. Folosind editorul de text preferat, adăugați următoarele:<?php $upgrading = time(); ?>

      5. Salvați fișierul pentru a activa modul de întreținere

6. Ștergeți .maintenancefișierul pentru a dezactiva modul de întreținere

După cum puteți vedea, activarea modului de întreținere este destul de simplă, așa că nu există niciun motiv să nu o faceți, mai ales că vă poate economisi un potențial timp de nefuncționare.

[mai mult...]

How to use HestiaCP with VPS

HestiaCP’s main feature is to be simple and have a clear interface, focusing on ergonomics by reducing unnecessary movements and operations.

HestiaCP includes the following features:

  • Web Server

  • Nginx out of the box

  • Simple and Clean GUI, powerful CLI & API

  • DNS Server, SSL certificates, and SNI wildcard support

  • Database Server

  • Mail Server, DKIM support, antispam and email antivirus

  • FTP Server

  • Configuration Templates

  • Fast backups, update manager, auto-updates

  • System Monitoring

  • WHMCS billing support

  • Secure Platform GPL v3 License

Language Options

HestiaCP has the following language options: Arabic, Bosnian, Chinese, Czech, Dutch, English, Finnish, French, German, Greek, Hungarian, Indonesian, Italian, Norwegian, Portuguese, Romanian, Russian, Spanish, Swedish, Taiwanese Mandarin, Turkish, and Ukrainian.

Logging In

Open a web browser and enter your VPS’s IP address followed by the HestiaCP port – it is 8083 by default:

http://vps_ip:8083

Since SSL cannot be installed for IP addresses, you may get a warning – accept and continue.

The default login details are:

  • Username: admin

  • Password: you will find it in the notes section of the VPS

[mai mult...]