Situatie
Cu putin timp in urma am dat peste eroarea 0x87D00607 (-2016410105). Când am cautat pe google “Modificarea software-ului a returnat codul de eroare 0x87D00607 (-2016410105)”, am luat în principal “verifica limitele” ca o soluție posibilă. Cu toate acestea, pot exista alte cauze pentru această eroare.
Solutie
SOLUȚIA 1: Verificati-va adresa IP / DHCP / DNS
Clientul dvs. poate avea o adresă IP diferită de ceea ce are în minte serverul dvs. SCCM.
Pe clientul dvs., executați ipconfig / all și notați adresa IP.
Apoi, pe serverul SCCM, trimite un ping clientului și verificați că adresa IP este aceeași.
În cazul meu, am observat o diferență și am aflat că serverul meu DNS nu funcționa corect. Rezolvare:
1. Am șters înregistrarea DNS a clientului pe serverul meu DNS
2. Am rulat ipconfig / flushdns pe serverul meu SCCM
3. Am rulat ipconfig / registerdns pe clientul meu
SOLUȚIA 2: Verificati daca limita dvs acoperă adresa IP
În SCCM este posibil să fie configurata limita (grupul) pentru intervalul gazdă 192.168.1.0/24. Cu toate acestea, dacă clientul dvs. are adresa IP 192.168.2.10, acesta nu va putea utiliza punctul de distribuție asociat cu grupul dvs. de frontieră. Pentru a rezolva, aveți mai multe opțiuni:
– Modificați adresa IP a clienților la o adresă din interiorul limitei
– Extindeți limita, astfel încât să acopere adresa IP a clientului
– Creați o nouă limită și adăugați-o la boundary group
SOLUȚIA 3: Verificati daca punctul de distributie face parte din grup
Punctul de distribuție trebuie să fie o parte a limitei (grupului). Dacă nu este adăugat niciun sistem ca locație de conținut pentru boundary group, nu va fi lansat niciun software. Pentru a vă verifica DP într-un boundary group, deschideți proprietățile grupului de limite. Apoi mergeți la references și notați locațiile de conținut. Dacă nu există DP, adăugați unul.
Leave A Comment?