Bluetooth nu funcționează pe Windows 10?

Configurare noua (How To)

Situatie

Bluetooth nu funcționează pe Windows 10?

1. Reinstalați dispozitivul Bluetooth

A. Accesați Căutare, tastați devicemngr, click pe Device Manager

B. Când se deschide Managerul de dispozitive, găsiți dispozitivul Bluetooth, faceți click dreapta pe acesta și apăsați Uninstall device.
C. Windows vă va cere să confirmați că doriți să dezinstalați driverul.
D. Faceți click pe Uninstall.
E. După confirmarea și dezinstalarea driverului, reporniți computerul.
F. Acum trebuie să așteptați ca Windows să instaleze automat un nou driver sau să vizitați site-ul web al producătorului dispozitivului și să verificați dacă există un nou driver disponibil pentru Windows 10.

2. Update drivers

A. Accesați Device Manager și faceți click dreapta pe dispozitivul dvs. Bluetooth.
B. Selectați Properties și accesați butonul  Advanced.
C. Notați numărul de lângă Manufacturer ID.
D. Este timpul să introduceți Manufacturer ID.
E. Acesta va identifica producătorul accesoriului dvs. Bluetooth și vă va redirecționa către pagina corectă de unde puteți descărca cel mai recent driver.

O singură soluție va rezolva problemele Bluetooth în Windows 10 este actualizarea unui driver. Este probabil a miliardea oară când citești despre asta, dar ar putea fi de ajutor. Deci, dacă nu ați primit o actualizare pentru driverul dvs. prin Windows Update, mergeți la Device Manager și încercați să descărcați manual cel mai recent driver pentru dispozitivul dvs. Bluetooth.

3. Verificați dacă serviciul Bluetooth rulează

A. Accesați Search, tastați services.msc și deschideți Services.
B. Găsiți Bluetooth Support Service.
C. Dacă acest serviciu nu este activat, faceți click dreapta pe acesta și selectați Start. Dacă este activat, faceți click dreapta pe acesta și selectați Restart.
D. Așteptați finalizarea procesului.
E. Reporniți computerul.

4. Rulați Troubleshooter

A. Mergi la Settings.
B. Accesați  Updates & Security și faceți click pe Troubleshoot.
C. Selectați Bluetooth și accesați opțiunea Run the troubleshooter.

D. Urmați instrucțiunile suplimentare de pe ecran și lăsați procesul să se termine.
E. Reporniți computerul.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(9 din 15 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?