Cum sa creezi un tabel in Microsoft Word

Configurare noua (How To)

Situatie

Crearea unui tabel in Office Word 2013

Solutie

Pentru a crea un tabel va trebui sa te deschizi un document nou in Word apoi te duci in meniul de sus la Insert si optiunea Table.

Capture1

In cazul de fata am creat un tabel format din 4 coloane si 2 randuri.

In exemplul de mai sus am ales sa formez tabelul doar selectand din mouse, trecandu-l peste cate coloane si randuri doresc, acest lucru este limit dar putem sa alegem optiunea Insert Table… din acelasi meniu.

Va apare fereastra de mai jos unde putem selecta un numar mai mare de coloane si randuri.

Capture2

Dupa ce alegeti una din optiunile de mai sus pentru crearea unui tabel, acesta va apare in document si se poate completa selectand una din casute ( cells ).

Capture3

Tabelul se poate modifica foarte usor prin selectarea coltului dreapta jos cu mouse-ul, tinut click stanga si tras in ce parte doriti pentru marirea sau micsorarea casutelor.

Din partea stanga sus se poate muta tabelul pe pagina de lucru, la fel tinut click stanga din mouse.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(52 din 95 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?