Cum sa dezactivezi Onedrive din Windows 10

Configurare noua (How To)

Situatie

Nu avem cont de OneDrive sau nu dorim sa ne creem unul, iar pe Windows 10 ne apare mereu acest lucru. In pasii urmatori o sa vedem cum putem sa dezactivam si sa stergem din File Explorer OneDrive

Solutie

Pasi de urmat

In primul pas se va intra pe Group Policy Editor, se va da click pe start la search se va scrie gpedit.msc.

1 3

Ulterior in gpedit.msc se va merge pe Local Computer Policy –> Computer Configuration –> Administrative templates –> Windows Components –> One Drive

2

In pasul urmator se va da dublu click pe Prevent the usage of OneDrive for file storage si se va da click pe Enabled si OK. Dupa acest pas se va da un restart la calculator

3

Tip solutie

Permanent

Impact colateral

Nu exista

Plan de restaurare in caz de nefunctionare

Se poate restaura OneDrive urmand aceeasi pasi doar ca la Prevent the usage of OneDrive for file storage se va selecta Not Configured in loc de Enabled si se va da OK.

4

 

Voteaza

(11 din 37 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?