Situatie
Instalare imprimanta pe Mac OS
Solutie
Pasi de urmat
1. Se ruleaza driverul de pe CD/DVD cu care a venit imprimanta, daca acesta nu este disponibil, se descarca driverul de pe siteul producatorului imprimantei si se ruleaza fisierul descarcat.
2. Din meniul Apple se deschide System Preferences
Din fereastra nou deschisa se aceseaza Print & Fax
3. Se va deschide o noua fereastra unde se da click pe semnul “+”
In cazul in care lacatul din josul paginii este inchis, se va da click pe el pentru a permite modificari la lista (lacatul in pozitia deschisa), pentru a trece in aceasta pozitie va fi necesara parola de la contul cu drepturi de administrator
4. In fereastra ce va aparea pe ecran (add printer), va fi afisata o lista cu imprimante, se selecteaza imprimanta ce urmeaza sa fie folosita si se da click pe butonul add
5. Acum imprimanta va fi afisata in lista din stanga in fereastra Print & Fax, fereastra din care pot fi facute si diverse setari pentru imprimanta.
Leave A Comment?