Situatie
Incerci sa cauti un e-mail mai vechi in Outlook si rezultatul cautarii tale este “We couldn’t find what you were looking for”. Daca sunteti sigur ca acel e-mail exista (cuvantul tastat in fereastra de cautare este continut in subiect, continut, sau in numele destinatarului/celui care a trimis e-mail-ul) inseamna ca este o problema de indexare.
Solutie
Pasi de urmat
Pentru a remedia aceasta problema trebuie sa intrati in optiunile Outlook-ului. Pentru a face acest lucru trebuie sa dati click pe butonul “File” (coltul stanga sus)
si in noua fereastra deschisa, click pe “Options”.
In noul meniu trebuie sa dati click pe “Advanced”,
dupa care va trebui sa dati click pe tab-ul “Rebuild”:
O sa va apara o fereastra de alerta in care sunteti avertizat ca procesul de indexare ar putea dura ceva timp si ca unele rezultate ale cautarilor dumneavoastra pot fi incomplete pana in momentul in care se va finaliza procesul de indexare.
Dupa ce ati dat click pe “OK” stadiul reindexarii poate fi urmarit in fereastra anterioara, denumita “Indexing Options”.
Leave A Comment?