Rezolvare eroare 0x80070005-00000000-00000000 outlook din office365!

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Când un utilizator care are ca permisiune trimitere către un grup de distribuție, încearcă să trimită un mesaj de poștă electronică altor utilizatori utilizând Microsoft Outlook în Office 365, utilizatorul primește un raport care conține următorul mesaj de eroare: Acest mesaj nu a putut fi trimis. Încercați să trimiteți mesajul mai târziu sau contactați administratorul de rețea. Eroarea este [0x80070005-00000000-00000000]

Solutie

Pasi de urmat

1.Actualizați the address book în Outlook. Pe banda Office, faceți clic pe fila SEND / RECEIVE, faceți clic pe săgeata în jos din dreptul SEND/RECEIVE Groups, apoi faceți clic pe Download Address Book.

2. În caseta de dialog pentru agenda de adrese (Offline Address Book), asigurați-vă că este selectată caseta de selectare Download changes since last Send/Receive și că lista de adrese globale offline este selectată ca agenda, apoi faceți clic pe OK.

Dacă acest lucru nu rezolvă problema, treceți la pasul 3. Ștergeți toate fișierele și folderele din dosarul Offline Address Books.

-Ieșiți din Outlook. Localizați folderul Adrese offline. În Windows 8 și Windows 7, folderul este localizat de-a lungul următorului traseu: Users <Nume utilizator> AppData Local Microsoft Outlook  Offline Address Books

Notă: Dosarul poate fi ascuns. Pentru al dezvălui, faceți clic pe Start, introduceți opțiunile folderului în caseta de căutare, faceți clic pe Opțiuni folder, faceți clic pe fila Vizualizare, faceți clic pe Afișați fișierele ascunse, folderele și unitățile, apoi faceți clic pe OK. Ștergeți conținutul folderului Adrese offline. (Conținutul dosarului va fi re-creat când reporniți Outlook). Porniți Outlook și apoi testați dacă problema este rezolvată prin trimiterea unui mesaj de e-mail ca grup de distribuție.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(16 din 29 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?