Scan to e-mail failed – connection failure -52

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Multifunctionala Lexmark – dupa scanare pe e-mail, primim eroarea: “Connection Failure -52

Simptome

Nu se efectueaza procesul de scanare si nu trimite e-mail catre destinatar. Totodata, printeaza un log ca cel afisat:

Solutie

Pasi de urmat
  • Se verifica daca imprimanta este legata corect la internet
  • Daca exista comunicare pe retea sau daca nu sunt probleme cu reteaua
  • Se verifica intr-un webmail corectitudinea adresei de e-mail si al parolei

Dintr-un browser intram pe IP-ul alocat imprimantei

Daca ni se afiseaza interfata, inseamna ca imprimanta este corect legata la reteaua interna. Introducem credentialele de acces.

Navigam in meniul settings – submeniul “e-mail/FTP Settings”:

Apoi in “SMTP Setup”:

Verificam ca informatiile sa fie corecte in ceea ce priveste: serverul smtp de e-mail, parola, precum si porturile de comunicare. La autentificare vedem ca nu este selectata nicio optiune – aceasta setare ar fi corecta doar daca este deschis portul 25 in serverul de e-mail:

Selectam modul “Use Device SMTP Credentials” in ambele campuri:

Salvam modificarile facute si incercam din nou procesul de scanare. Acum scanarea documentelor se face cu succes.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(11 din 21 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?