Situatie
Daca e-mailurile dintr-un folder din clientul Mozila Thunderbird nu sunt vizibile, o problema poate sa fie deteriorarea fisierului cu extesia .msf a acelui folder.
Backup
Pentru a nu exista greseli este indicat sa salvati fisierele de e-mail inainte de a urma pasi de mai jos.
Solutie
Pntru a remedia problema urmati pasi de mai jos:
- Asigurați-vă că Mozilla Thunderbird nu rulează.
- Deschideți directorul de profil Mozilla Thunderbird de pe computer.
- Accesați dosarul de date al contului dorit:
- Conturile IMAP sunt sub ImapMai L
- Conturile POP se găsesc sub Folderele poștale / locale.
- Localizați.msf care corespund cu dosarele pe care doriți să le reconstruiți.
- Mută .msf la coșul de gunoi. Nu ștergeți fișierele corespunzătoare fără extensia .msf.
- De exemplu, dacă vedeți un fișier numit “Inbox” și alt fișier numit “Imbox.msf”, ștergeți fișierul “Inbox.msf”, dar lăsați fișierul “Inbox” la loc.
Porniți Thunderbird.
Leave A Comment?