Afla se creeaza grafice in Microsoft Office Excel 2013

Configurare noua (How To)

Situatie

Deseori apare necesitatea crearii unui grafic in excel. Acest tutorial va va indruma spre acest punct.

Solutie

Pasi de urmat

Se deschide Microsoft Office Excel 2013 si se alege blank workbook. Apoi se completeaza pe coloana valorile necesarii crearii acestui grafic.

Se selecteaza tab-ul insert si de acolo tipul de grafic dorit

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-1

 

 

 

 

Dupa ce se selecteaza tipul de grafic dorit se da click pe Select Data din tab-ul design

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-2

Se da click pe Add (sub legend entries)

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-3

se da click pe buton din dreptul randului 2 si se aleg randurile din coloana pentru care se doreste crearea graficului si apoi se apasa enter

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-4

se da un nume seriei pentru a putea fi recunoscuta in cazul in care se folosesc mai multe coloane pentru generare grafic

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-5

la fel se completeaza si pentru alte coloane daca este nevoie pentru crearea unui grafic din mai multe serii de date

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-6

se inchide fereastra de dialog apasand butonul OK

creare-grafice-in-microsoft-office-excel-2013-7

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(38 din 92 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?