Crearea unei reguli care se aplica doar impreuna cu “Out of office” in Outlook

Configurare noua (How To)

Situatie

Acestia sunt pasii de urmat la crearea unei reguli ce se aplica doar impreuna cu “Out of office”

Solutie

1. Acceseaza “Automatic Replies (Out of Office)” din File -> Info.

2. In caseta Automatic Replies, click pe Rules.

3. In caseta Automatic Reply Rules, click pe Add Rule.

4. La rubrica “When a message arrives that meets the following conditions:” poti specifica conditiile in care mesajele vor fi procesate de catre regula.

5. Daca se doreste adaugarea altor conditii cum ar fi marimea mesajului, data sau importanta, se va accesa rubrica “Advanced…”, unde se vor putea specifica aceste conditii. Dupa completare, apasa OK

6. La rubrica “Perform these actions:” din caseta “Edit Rule” se vor specifica ce actiuni vor fi implementate de noua Regula.

7. Click pe OK la toate casetele deschise (“Edit Rule”, “Automatic Reply
Rules” si “Automatic Replies”).

Tip solutie

Permanent

Despre Autor