Cum reduceți spațiul de stocare în Microsoft cloud

Configurare noua (How To)

Situatie

Spațiul dvs. de stocare în cloud este plin.

Solutie

Dacă spațiul dvs. de stocare în cloud este plin, va trebui să reduceți cantitatea sau dimensiunea fișierelor pe care le aveți sau să cumpărați mai mult spațiu de stocare.

Urmați acești pași pentru a reduce spațiul de stocare:

  1. Conectați-vă pentru a Outlook.com și a revizui fiecare folder de cont. Verificați cele mai mari mesaje de e-mail cu atașări și revizuiți fiecare folder sortat după dimensiune.

    Sfat: E-mailurile trimise cu atașări mari utilizează mai mult spațiu de stocare în cloud. Trebuie să ștergeți intregul e-mail pentru a șterge atașarea.

  2. Revizuiți elementele trimise și sortați-le după dimensiune. Nu uitați să verificați și celelalte foldere.
  3. Goliți “Junk Email” și selectați Golire folder.
  4. Conectați-vă la OneDrive și accesati “Gestionati spatiul de stocare” pentru a vedea ce anume ocupă spațiu.
  5. Accesați “Coșul de reciclare” OneDrive și selectați Golire coș de reciclare.

Sfaturi: 

  • Căutați fișiere mari, zip sau alte arhive care nu mai sunt necesare.
  • Coșul de reciclare contribuie, de asemenea, la utilizarea stocării în cloud.
  • Mutați fișierele nedorite în afara OneDrive.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(4 din 11 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?