Cum adaugi o arhiva online unei casute de mail din Office 365

Configurare noua (How To)

Situatie

In Office 365, pentru planul E1, dimensiunea limita a unei casute de mail este de 50GB. Microsoft pune la dispozitie o optiune prin care putem mari intr-un fel spatiul de stocare al unui utilizator prin adaugarea unei Arhive Online care va putea fi accesata fie din varianta Web a clientului de mail sau din Outlook varianta Desktop. Functia se numeste In-Place Archiving si ne ofera un spatiu de inca 50GB.

Solutie

Pentru a activa arhiva va trebui sa accesam Exchange admin center din Portalul de Admin.

 

01

 

Vom merge in lista cu utilizatori si il/ii selectam pe cel/cei care ne intereseaza (putem face operatiunea pentru mai multi utilizatori in acelasi timp)

 

 

02

Cautam In-Place Archive si ii dam Enable.

 

03

 

In imaginea de mai jos vedem cum va aparea arhiva in Outlook varianta pentru Desktop

04

 

Iar in imaginea de mai jos vedem cum regasim arhiva in Outlook Web App

05

 

Mai departe ramane doar sa mutam email-urile, copiindu-le dintr-o parte in alta si structurandu-le pe foldere dupa preferinte si necesitate.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(18 din 36 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?