Cum sa adaugi un QR code in Power Point folosind QR4Office

Configurare noua (How To)

Situatie

QR code este o solutie foarte simpla de a partaja ce informatie dorim, cum ar fi un anumit website, numar de telefon, punct geografic. Spre exemplu, pentru a nu tasta un link mare catre o pagina web putem crea un QR code care va fi scanat cu telefonul si va intra automat pe acea pagina. In Power Point ne este util cand vrem ca ceilalti sa aiba acces la un website spre exemplu, fara a mai fi nevoie ca fiecare sa isi noteze link-ul.

Solutie

Pasi de urmat

Deschidem Power Point si pe tabul Insert apasam Get add-ins

Cautam QR4Office si il adaugam

In partea dreapta va aparea noul add-in si putem sa adaugam qr code ce contine website, telefon etc. Dupa ce am ales ce va reprezenta QR code-ul apasam insert si ne va aparea QR code-ul pe slide.

Tip solutie

Permanent

Impact colateral

Valabil pentru Office 365

Voteaza

(6 din 14 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?