Cum se configureaza certificatele pe Exchange 2013

Configurare noua (How To)

Situatie

Dorim sa adaugam certificate trusted in Exchange 2013.

Solutie

Pasi de urmat

Se acceseaza consola de administrare, click pe tabul servers, certificates si se apasa pe butonul +

1

Exista doua optiuni si anume:

 

Crearea unui request pentru un certificat de la o autoritate de certificari sau crearea unui certificat self-signed.

In exemplul prezentat este aleasa prima varianta.

2

Se completeaza numele certificatului.

3

Se specifica domeniile assignate certificatului.

5

Apare o notificare care atesta ca urmatoarele domenii vor fi adaugate in certificat si dam click Next.

6

Se cere sa completam datele despre organizatie.

7

Se completeaza calea unde se salveaza requestul.

8

In cazul de fata se foloseste Web Enrollment prin intermediul Certificate Authority-ul care exista in cadrul domeniului  pentru a elibera certificatul copiind datele din request in pagina web, dupa care se apasa butonul Submit.

9

Se descarca certificatul, se copiaza intr-un loc usor accesibil de catre severul de Exchange, dupa care se importa din consola prin butonul complete si se specifica locul unde este stocat certificatul.

10

12

 

13

Dupa finalizarea pasilor de mai sus certificatul trebuie sa apara in consola.

 

14

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(22 din 57 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?