Cum setezi un mesaj Out of office in Mozilla Thunderbird

Configurare noua (How To)

Situatie

Un raspuns Out of office este un mesaj automat generat de serverul de mail ca raspuns la mesajele primite. Este folosit pentru a informa persoanele care va trimit mailuri ca nu sunteti disponibil.Aceasta solutie necesita ca dispozitivul sa fie pornit si ca Thunderbird sa ruleze tot timpul in care sunteti plecat. Deoarece acest lucru are propriile sale probleme in ceea ce priveste securitatea si siguranta, nu este recomandat.
Pentru setarea Out of Office de pe agentul Mozilla Thunderbird se vor urma pasii:

Solutie

1.Se va apasa pe butonul Write pentru compunerea mailului

2.In acest pas se vor completa Subject si Continutul mailului de tip Out of Office

3.Dupa compunerea mailului, apasati pe butonul File, apoi pe Save As, apoi selectati Template

4.Apasati pe butonul din dreapta ecranului, marcat cu verde

5.Intrati in Tools

6.Selectati Message Filters

7.In fereastra aparuta se va apasa pe butonul New

8.Meniul se va completa schimband optiunea Filter before Junk Classification in Filter after Junk Classification, pentru a nu da reply la adresele ce trimit mailuri spam catre dumneavoastra. Se va bifa optiunea Match all messages, si nu in ultimul rand se va apasa pe meniul Move Message to

9.Din optiunile disponibile, se va apasa pe Reply with Template si se va apasa pe butonul Ok

10. Pentru a activa filtrul corespunzator, va trebui, de asemenea, sa selectati casuta de mail corecta, in optiunea de langa sectia Run selected filter(s) on .Filtrul va fi activ atata timp cat este bifat.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(6 din 12 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?