IBM Lotus Notes: Crearea si customizarea Sectiunilor

Configurare noua (How To)

Situatie

ibm-notes9

Utilizarea sectiunilor este foarte utila atunci cand trebuie sa trimitem un email cu continut foarte complex. Acest lucru faciliteaza citirea informatiilor esentiale din cadrul email-ului.

Aveți posibilitatea să utilizați secțiuni în cadrul documentelor, pentru a restrânge una sau mai multe paragrafe într-o singură linie. Aveți posibilitatea să extindeți paragraful atunci când este necesar, făcând clic pe triunghi, care apare în partea stângă a unei secțiuni deschise. Secțiuni sunt utile pentru organizarea documentelor care conțin o mulțime de informații. Trebuie sa fii într-un câmp text îmbogățit (un câmp care permite text, obiecte, atașamente de fișiere și imagini) pentru a crea o secțiune pliată.

Solutie

Pasi de urmat

Creati un email nou in Lotus Notes.

Scrieti denumirea sectiunii si selectati-o, dupa careselectati din tabul Create optiunea Section.

p0

In continuare , apasam pe triunghiul de la inceputul sectiunii pentru a deschide sectiunea si completam cu textul dorit.

p1

In mod similar putem crea cate sectiuni dorim.

Totodata putem edita sectiunea, o putem copia, muta, sterge si putem adauga in sectiune tot felul de elemente cum ar fi poze, tabele, link-uri, butoane, text, etc. dar si alte sectiuni (subsectiuni).

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(15 din 32 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?