Invata sa folosesti in Outlook 2013 functia de categorii pentru a-ti gasi, prioritiza si optimiza e-mailurile

Configurare noua (How To)

Situatie

Functia categorii din Outlook 2013 este una dintre cele mai bune instrumente de organizare. Iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta să stăpâniti elementele de bază ale functiei categorie, plus unele moduri creative de a le folosi.

Solutie

Pasi de urmat

Categorize din Outlook este un instrument de management, similar cu reguli și sarcini. Cei mai mulți utilizatori folosesc culorile pentru a identifica vizual persoane, subiecte, prioritate, etc. Cu toate acestea, functia categorii poate face mult mai mult.

Atentie!  Functia Categorize nu functioneaza pentru email configurat pe IMAP.

Pentru a folosii functia Categorii trebuie mai intai  sa stabilim(sa definim) categoriile.

In tabul Home  meniul Categorize.

categorii2

 

Aici pot fi modificate sau create categorii.

categorii3

 

Tot aici se poate aloca un Shortcut Key pentru fiecare categorie pentru a putea adauga rapid un email la o categorie.

 

Pentru a aloca un email unei categorii se da click dreapta pe email , Categorize, alegeti categoria dorita. Se mai putea adauga si cu shortcut-ul creat mai devreme in meniul Color Categories.

 

categorii4

 

Un email poate fi adaugat in mai multe categorii repetand operatia.

 

categorii6

 

 

Daca doriti ca o categorie sa fie default si sa fie alocata cand apasati butonul Categorize, modificati in meniul:

categorii5

 

 

Dupa ce s-au adaugat emailuri la Categorii acum puteti sa faceti filtrarea dupa categorii si puteti sa faceti search dupa categorii.

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(36 din 86 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?