Remediere Eroare Zoom: Code 3003 – Not Meeting Host

Configurare noua (How To)

Situatie

Eroarea Code 3003 - Not Meeting Host în Zoom apare de obicei când un utilizator încearcă să se alăture unei întâlniri care nu a fost inițiată de gazdă sau când există o problemă de conectare între utilizator și gazdă. Iată câțiva pași pentru a remedia această eroare:

1. Verifică starea întâlnirii

  • Asigură-te că gazda a inițiat întâlnirea.
  • Verifică ora și data pentru a te asigura că te alături la momentul corect.

2. Actualizează Zoom

  • Asigură-te că folosești cea mai recentă versiune a aplicației Zoom.
    • Deschide aplicația Zoom.
    • Click pe fotografia de profil (sau inițialele tale) în colțul din dreapta sus.
    • Selectează Check for Updates și urmează instrucțiunile pentru a instala actualizările disponibile.

3. Verifică conexiunea la internet

  • Asigură-te că ai o conexiune stabilă la internet.
  • Încearcă să te conectezi la o altă rețea Wi-Fi sau folosește date mobile dacă este posibil.

4. Repornește aplicația Zoom

  • Închide complet aplicația Zoom.
  • Repornește aplicația și încearcă din nou să te alături întâlnirii.

5. Repornește computerul sau dispozitivul mobil

  • Repornește dispozitivul pe care încerci să accesezi întâlnirea Zoom.
  • După repornire, deschide din nou aplicația Zoom și încearcă să te alături întâlnirii.

6. Verifică setările firewall și antivirus

  • Asigură-te că firewall-ul sau software-ul antivirus nu blochează conexiunea Zoom.
    • Dacă utilizezi Windows:
      • Deschide Control Panel și selectează System and Security.
      • Click pe Windows Defender Firewall și apoi pe Allow an app or feature through Windows Defender Firewall.
      • Asigură-te că Zoom este bifat atât pentru rețele private, cât și pentru rețele publice.
    • Dacă utilizezi macOS:
      • Deschide System Preferences și selectează Security & Privacy.
      • Mergi la fila Firewall și click pe Firewall Options.
      • Asigură-te că Zoom este listat și permis.

7. Utilizează link-ul corect de invitație

  • Verifică dacă link-ul de invitație pe care îl folosești este corect și nu a expirat.
  • Încearcă să copiezi și să lipești link-ul direct în browser sau aplicație în loc să folosești hyperlink-ul din e-mail.

8. Contactează gazda întâlnirii

  • Informează gazda despre problema ta și cere-i să verifice setările întâlnirii.
  • Gazda poate trimite un nou link de invitație sau poate reinicia întâlnirea pentru a se asigura că toți participanții pot intra.

9. Reinstalează aplicația Zoom

  • Dezinstalează aplicația Zoom de pe dispozitivul tău.
  • Descarcă și reinstalează cea mai recentă versiune de pe site-ul oficial Zoom.

Solutie

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(5 din 18 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?