Cum creezi o reclamă pe Instagram cu un cont de business

Configurare noua (How To)

Situatie

Instagram pentru afaceri este o modalitate eficienta si usor de folosit, pentru a te face cunoscut ca persoana fizica sau ca si companie.Reclamele pe aceasta platforma ajung foarte usor la oameni, din moment ce majoritatea oamenilor au un cont pe Instagram pe care il folosesc activ.

Solutie

Din pagina profilului personal/al companiei de Instagram, vom accesa “Instrumente de publicitate”, iar meniul va arata asa:

Aici ai optiunea sa iti creezi o reclama noua sau sa administrezi una deja existenta. Incepem sa cream o reclama de la inceput pentru a vedea cum functioneaza. Reclamele pe aceasta platforma se fac prin promovarea uneia sau mai multe postari.

Apasam pe “Alege o postare”, apoi selectam obiectivul reclamei:

Obiectivele din care putem alege sunt obtinerea de mai multi urmaritori, mai multe mesaje sau mai multe vizite pe site-ul web. Alegem in functie de nevoile noastre. Apoi, vom avea cateva optiuni legate de audienta.

Putem selecta o categorie de reclama: Credit, Angajare, Locuinte sau Teme sociale, alegeri sau politica. De asemenea, putem selecta audienta tinta, prin a alege locatia, interesele, varsta, genul pentru care este destinata reclama.

Mai departe, vom selecta bugetul si durata de timp pentru care dorim sa ne afiseze reclama. Putem plati minim 5 si maxim 2000 de RON pe zi, si durata poate sa fie de pana la 30 de zile sau pana punem noi pauza.

La final, revizuiesti optiunile alese, adaugi o metoda de plata si apesi pe “Promoveaza postarea”.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(14 din 26 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?