How to remove blank rows in Excel
Want to remove all the blank rows from your excel document ? If so, Microsoft Excel offers methods to let you clear the blank rows and shift your data up.
[mai mult...]Soluții pentru problemele tale IT
Want to remove all the blank rows from your excel document ? If so, Microsoft Excel offers methods to let you clear the blank rows and shift your data up.
[mai mult...]Microsoft Word on Windows gives you an option to automatically change common fractions to their symbols.
[mai mult...]Windows 11 a introdus o aplicație Setări actualizată cu o mai bună organizare și mai multe opțiuni. Sunt asteptate și mai multe schimbări, deoarece Microsoft testează modificări la secțiunea de grafică.
Windows 11 Insider Preview Build 25281 este acum distribuit testerilor Windows Insider care rulează Dev Channel pe PC-urile lor. Actualizarea modifică secțiunea Grafică a aplicației Setări (aflată la secțiunea Sistem > Afișaj), care, speră Microsoft, “vă va ajuta să ajungeți mai repede la setările dorite”.
Noua pagină Grafică înlocuiește opțiunile personalizate din epoca Windows 10 cu o nouă dispunere, care prezintă în partea de sus setările la nivel de sistem (cum ar fi Auto HDR și optimizările pentru jocurile cu fereastră) și în partea de jos, suprascrierile pentru fiecare aplicație în parte. Există, de asemenea, o secțiune “setări grafice avansate” care prezintă mai multe opțiuni, cum ar fi comutatoarele pentru rata de reîmprospătare variabilă și programarea GPU accelerată de hardware.
Lista de aplicații personalizate poate fi utilizată pentru a modifica opțiunile grafice pentru anumite aplicații, fără a afecta restul sistemului. Dacă PC-ul dvs. are mai multe plăci grafice – de exemplu, majoritatea laptop-urilor pentru jocuri – puteți alege ce GPU va folosi aplicația. Puteți, de asemenea, să comutați Auto HDR și optimizările pentru jocurile cu ferestre cu aplicații din listă. Fiecare aplicație are un buton “Reset” pentru revenirea la setările implicite ale sistemului.
Niciuna dintre setările grafice de aici nu este nouă pentru Windows 11, dar se speră că reorganizarea va facilita găsirea setărilor de care aveți nevoie, în special pentru reglarea performanțelor jocurilor. Setările grafice din Windows sunt adesea împărțite între instrumentele de configurare hardware (cum ar fi NVIDIA GeForce Experience) și aplicația Setări de sistem, sau chiar accesibile în mai multe locații, așa că orice îmbunătățire în acest sens este cu siguranță binevenită.
[mai mult...]Cum funcționează Fast Startup
Fast Startup combină elemente ale unei închideri la rece și ale funcției de hibernare. Atunci când vă închideți calculatorul cu Fast Startup activat, Windows închide toate aplicațiile și deconectează toți utilizatorii, la fel ca în cazul unei închideri la rece normale. În acest moment, Windows se află într-o stare foarte asemănătoare cu cea în care se află atunci când este proaspăt pornit: Niciun utilizator nu s-a conectat și nu a pornit programe, dar nucleul Windows este încărcat și sesiunea de sistem este în curs de execuție. Windows avertizează apoi driverele de dispozitiv care îl acceptă să se pregătească pentru hibernare, salvează starea curentă a sistemului în fișierul de hibernare și oprește calculatorul.
Când porniți din nou calculatorul, Windows nu trebuie să reîncarce kernelul, driverele și starea sistemului în mod individual. În schimb, acesta doar reîmprospătează memoria RAM cu imaginea încărcată din fișierul de hibernare și vă livrează ecranul de conectare. Această tehnică poate reduce considerabil timpul de pornire.
De ce ați putea dori să dezactivați Fast Startup
Atunci când Fast Startup este activat, computerul dvs. nu efectuează o oprire obișnuită. Deoarece aplicarea de noi actualizări de sistem necesită adesea o oprire, este posibil să nu puteți aplica actualizări și să vă opriți calculatorul. Repornirea nu este afectată, totuși, astfel încât se efectuează în continuare o închidere completă la rece și o repornire a sistemului dvs. Dacă prin închidere nu se aplică actualizările, o repornire o va face în continuare.
Fast Startup poate interfera ușor cu imaginile de disc criptate. Utilizatorii de programe de criptare precum TrueCrypt au raportat că unitățile criptate pe care le montaseră înainte de oprirea sistemului au fost remontate automat la repornire. Soluția pentru acest lucru este de a demonta manual unitățile criptate înainte de a opri sistemul, dar este un lucru de care trebuie să fiți atenți. (Acest lucru nu afectează funcția de criptare completă a discului din TrueCrypt, ci doar imaginile de disc. Iar utilizatorii BitLocker nu ar trebui să fie afectați).
Sistemele care nu suportă hibernarea nu vor suporta nici Fast Startup. Unele dispozitive pur și simplu nu joacă bine cu hibernarea. Va trebui să experimentați cu ea pentru a vedea dacă dispozitivele dvs. răspund bine sau nu.
Atunci când închideți un computer cu Fast Startup activat, Windows blochează hard disk-ul Windows. Nu veți putea să-l accesați din alte sisteme de operare dacă aveți calculatorul configurat pentru dual-boot. Chiar mai rău, dacă porniți în alt sistem de operare și apoi accesați sau modificați ceva de pe discul dur (sau partiția) pe care instalația Windows în hibernare îl folosește, se poate produce o corupție. Dacă faceți dual bootare, cel mai bine este să nu folosiți deloc Fast Startup sau Hibernarea.
În funcție de sistem, este posibil să nu puteți accesa setările BIOS/UEFI atunci când închideți un computer cu Fast Startup activat. Atunci când un computer hibernează, acesta nu intră într-un mod complet oprit. Unele versiuni de BIOS/UEFI funcționează cu un sistem în hibernare, iar altele nu. În cazul în care a dumneavoastră nu funcționează, puteți oricând să reporniți calculatorul pentru a accesa BIOS, deoarece ciclul de repornire va efectua totuși o oprire completă.
Cum să activați sau să dezactivați Fast Startup
Finding out how many pages are in a Word document is really easy when the document is open. However, what if you have a lot of documents in one folder for which you want to find out page counts? This is easily done in Windows.
Because this is done in Windows, close all open Word files. Open a File Explorer window (Windows 8 and 10) or a Windows Explorer window (Windows 7). If you’re using Windows 8 or 10, click the “View” tab on the ribbon.
NOTE: The “View” tab is available whether the ribbon is visible or hidden.
In the “Layout” section of the “View” tab, click “Details”.
NOTE: If you’re using Windows 7, click the “More options” down arrow button (right next to the “Change your view” button) and select “Details” from the popup menu.
Right-click on the headings bar in the file list pane. A popup menu displays listing information that can be displayed in columns on the Explorer window and two options that allow you to size columns to fit the content in them. Select “More” from the popup menu.
On the “Choose Details” dialog box, find “Pages” in the “Details” list and select the check box next to “Pages” so there is a check mark in the box. Click “OK”.
The “Pages” column is added to the far right of the current columns. The number of pages in each document displays.
NOTE: If there are any files, such as text files or graphic files, which do not have page counts, the “Pages” column is blank for those files.
Turning on the “Pages” column only affects the current folder. If you’re using Windows 8 or 10, and you want the “Pages” column available for any other folder you open, click the “View” tab again and click the bottom part of the “Options” button. Select “Change folder and search options” from the drop-down menu.
NOTE: If you’re using Windows 7, click the “Organize” button on the toolbar and select “Folder and search options” from the drop-down menu.
On the “Folder Options” dialog box, click the “View” tab.
In the “Folder views” section, click “Apply to Folders”.
A dialog box displays asking if you want to change all folders to match the current folder’s view settings. Click “Yes”.
Click “OK” to close the “Folders Options” dialog box.
NOTE: If you don’t see the page counts for your files after you activate the “Pages” column, you may need to close and reopen the Explorer window.
[mai mult...]You can view your Word document’s character count on your desktop and mobile devices by accessing the app’s “Review” tab and selecting the “Word Count” option. In Word for Windows and Mac, you can also add the character counter to the app’s status bar.
Microsoft Word makes it super easy to count the number of characters in your documents. You can use the status bar or the dedicated Word Count option to view that information. By default, Word displays the character count for your entire document. If you’d like to find the count for specific text, then before using the methods below, select and highlight that text in your document.
[mai mult...]