Aplicatii specifice
Instalare/reinstalare aplicatii default(Office, PDF reader) 11 Solutii
Instalare/Reinstalare aplicatii predefinite (ex. Office, PDF reader) 44 Solutii
Instalare/reinstalare aplicatii la cererea clientului 26 Solutii
Instalare/Dezinstalare aplicatii cerute de client (Viewer .p7m - caiet de sarcini, Autocad) 23 Solutii
Configurare browser 143 Solutii
Configurare program 2379 Solutii
Depanare Office 72 Solutii
Depanare alte aplicatii 40 Solutii
How to fix the:”Your Windows license only supports one display language” Error
[mai mult...]Setting Up a load Balancer with Nginx on Ubuntu Server
[mai mult...]Use Google Maps on iPhone to find your location history
[mai mult...]See your location history on iPhone
[mai mult...]Verificare drivere sistem
- Actualizați driverele sistemului:
- Deschideți “Managerul de dispozitive” făcând click dreapta pe butonul “Start” și selectând “Manager de dispozitive”.
- Căutați dispozitivul asociat cu driverul cldflt.sys. Acesta ar putea fi asociat cu un anumit hardware sau software.
- Faceți click dreapta pe dispozitivul respectiv și selectați “Actualizare software driver”.
- Alegeți “Căutare automată pentru software de driver actualizat” și așteptați ca Windows să caute și să instaleze orice actualizări disponibile pentru acel driver. Dacă nu sunt disponibile actualizări, puteți încerca să găsiți driverul pe site-ul web al producătorului hardware-ului și să-l descărcați și să-l instalați manual.
- Verificați actualizările Windows:
- Deschideți “Setări” apăsând pe butonul “Start” și selectând “Setări” sau folosind combinația de taste “Windows + I”.
- Navigați la “Actualizare și securitate”.
- Faceți clic pe “Verificare actualizări” și așteptați ca Windows să verifice și să instaleze orice actualizări disponibile pentru sistemul dvs.
- Instalați orice actualizări găsite și reporniți computerul dacă vi se solicită.
- Realizați un scan de verificare a erorilor de sistem:
- Deschideți o fereastră de comandă cu privilegii de administrator făcând clic dreapta pe butonul “Start” și selectând “Command Prompt (Admin)”.
- În fereastra de comandă, tastați “sfc /scannow” și apăsați Enter.
- Așteptați ca scanarea să se termine. Dacă sunt găsite probleme, urmați instrucțiunile pentru a le remedia.
- Verificați și remediați erorile din sistemul de fișiere:
- În aceeași fereastră de comandă cu privilegii de administrator, tastați “chkdsk /f /r” și apăsați Enter.
- Dacă vi se solicită, confirmați programarea verificării discului la următoarea repornire a sistemului, apoi reporniți computerul.
- Reinstalați driverul asociat cu cldflt.sys:
- În “Managerul de dispozitive”, faceți click dreapta pe dispozitivul asociat cu driverul cldflt.sys și selectați “Dezinstalare dispozitiv”.
- Reporniți computerul.
- După repornire, driverul ar trebui să se reinstaleze automat sau puteți descărca și instala manual cel mai recent driver de pe site-ul web al producătorului hardware-ului.
- Verificați integritatea hardware-ului:
- Verificați hardware-ul sistemului dvs., cum ar fi RAM-ul, hard disk-ul și temperatura sistemului, pentru a asigura că nu există probleme fizice care ar putea cauza erori ale sistemului.