Cum sa trimiti mass email folosind Outlook, Word si Excel

Configurare noua (How To)

Situatie

Exista situatii cand avem de trimis email catre mai multe persoane, dar emailul contine diferite informatii in functie de destinatar. Pentru a ne usura munca folosim mail merge din Word.

Solutie

Pasi de urmat

Intr-un Excel adaugam adresele de email si informatiile care difera de la un destinatar la altul.

 

Intr-un Word compunem mesajul pe care vrem sa il trimitem, iar in locul informatiilor specifice fiecarui destinatar punem denumirile coloanelor din excel-ul creat anterior.

In Word in tabul Mailings, la optiunea Start Mail Merge alegem Letters.

La Select recipients alegem Use an existing list si adaugam excel-ul creat anterior

Mai departe trebuie sa facem legatura dintre cuvintele generice din word, NUME, EMAIL, ORAS si coloanele din Excel.

Tot in Tab-ul Mailings avem optiunea Insert Merge Field. Mai intai selectem cuvantul Nume, apoi click pe Insert merge field si alegem Nume. Procedam la fel pentru celelalte.

Ca sa trimitem mail-ul catre toti alegem Finish & Merge si Send email messages

O alta fereastra va aparea unde completam subiectul mail-ului. Dam ok si se va trimite mail-ul catre toata lumea.

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(13 din 33 persoane apreciaza acest articol)

Despre Autor

Leave A Comment?