Imprimanta de retea nu scaneaza folosind un driver Twain

Rezolvare problema (Fix IT)

Situatie

Motivele pentru care imprimanta de retea nu scaneaza pot fi multe. Una dintre cauze poate fi antivirusul Kaspersky care blocheaza portul pe care il foloseste imprimanta pentru a scana. In cazul nostru portul 5000.

Solutie

Pasi de urmat

Pentru a remedia situatia se deschide Kaspersky apoi butonul Settings.

1 Kaspersky Settings

In meniul Settings se da click pe folderul galben.

2 Kaspersky

Se da click pe Network > Proxy Server and Network Traffic Control Settings.

Si mai departe pe Monitor selected ports only.

3 Kaspersky Proxy Server

In lista se cauta Yahoo! Port 5000 si se debifeaza.

Apoi click OK si Apply.

4 Kaspersky Port 5000

Acum ar trebui sa se poata scana. Daca nu , se da un restart la statie si se incearca din nou

 

Tip solutie

Permanent

Voteaza

(2 out of 4 people found this article helpful)

Despre Autor

Leave A Comment?