Situatie
Eroarea “Error Tag 58tm1” la Microsoft Office (Outlook / Word etc.) apare destul de frecvent, mai ales în medii cu Remote Desktop Services (RDS) sau cu profile gestionate de FSLogix.
Solutie
Ce înseamnă eroarea
- 
Se manifestă cu mesaj ceva de genul “Something went wrong [58tm1]”. 
- 
Este asociată de multe ori cu codul de eroare 2147942403. 
- 
În esență, problema pare să fie una de autentificare / token / acces la componente implicate în logarea contului Office / Azure AD (Microsoft.AAD.BrokerPlugin) sau de permisiuni / profil corupt 
Am identificat câteva scenarii repetate:
- 
Brokerul de autentificare (Microsoft.AAD.BrokerPlugin) are probleme: fie este corupt, fie nu e înregistrat corect, fie datele/token-urile locale sunt stricate 
- 
FSLogix + sesiuni terminal server / RDS – gestionarea profilului utilizatorului, atunci când se folosesc FSLogix pentru conturi roaming / profile virtuale, se pare că apar conflicte. 
- 
Cache / credențiale vechi sau stricate în Windows: credential manager, conturi “work or school” conectate pe Windows, credențiale Office vechi. 
- 
Versionare învechită: Office, FSLogix sau Windows Server nu sunt la ultima versiune, ceea ce poate lăsa buguri necorectate. 
Cum se poate remedia
Depinde mult de infrastructura ta (ex: folosești un RDS / Server, profiile sunt locale, etc). Iată pașii care s-au dovedit cei mai eficienți în cazuri reale:
| Pas | Ce să faci | 
|---|---|
| 1. Delogare / conectare cont Office | Deconectează contul Office (sau Work/School) și reconectează-te, astfel încât să se reautentifice token-urile. Microsoft Learn+1 | 
| 2. Șterge folderul Microsoft.AAD.BrokerPlugin (din profil) | 
- 
În %localappdata%\Packages\Microsoft.AAD.BrokerPlugin_cw5n1h2txyewy– șterge folderul respectiv.
- 
Apoi deloghează-te / reconectează-te / deschide Outlook / Office. 
 | 3. Reînregistrează AAD Broker Plugin | Fă acest lucru cu PowerShell, cu comenzi similar cu:
Apoi repornește calculatorul / sesiunea RDS. All Things How+1 |
| 4. Curăță credential manager | Deschide “Credential Manager” în Windows, șterge credențialele legate de Microsoft Office / Azure AD care ar putea fi corupte. Microsoft Learn+1 |
| 5. Repară Office / actualizează | Din Control Panel → Programe → Microsoft 365 / Office → Modify → Repair (Quick sau Online). De asemenea verifică dacă sunt update-uri disponibile pentru Office, Windows și FSLogix (dacă folosești). borncity.com+1 |
| 6. Crează un profil nou (Outlook / Office) | Dacă profilul de email / Office e compromis, un profil nou poate rezolva. Microsoft Learn+1 |
 
                
Leave A Comment?