How to use annotation tools in Google Meet
To use annotation tools during a Google Meet presentation follow this steps.
[mai mult...]Soluții pentru problemele tale IT
To use annotation tools during a Google Meet presentation follow this steps.
[mai mult...]Ever felt it’s faster or easier to express yourself through voice rather than text? Google Chat on mobile devices allows you to send voice messages, perfect for quick updates.
[mai mult...]Există mai multe instrumente pe care le puteți utiliza pentru a migra instalarea Windows 11 pe o unitate nouă, dar eu prefer să folosesc instrumentul DiskGenius.
Alegeți opțiunea „Hot Migration”.Procesul va începe și poate dura ceva timp, în funcție de cantitatea de date.
După ce migrarea este completă, faceți click pe „Da” pentru a confirma că doriți să reporniți computerul.
Deoarece ați ales să configurați manual ordinea de pornire, computerul va reporni și va intra în meniul BIOS. Este esențial să modificați ordinea de pornire, astfel încât computerul să știe de pe ce unitate să încarce sistemul de operare. De exemplu, dacă ați mutat instalarea Windows 11 de pe unitatea C: pe unitatea F:, va trebui să ajustați ordinea de pornire pentru a încărca sistemul de operare de pe unitatea F în loc de unitatea C. Dacă nu modificați ordinea de pornire, computerul dvs. nu va reuși să încarce sistemul de operare.
Efectuez acești pași pe un laptop HP, astfel încât următoarele instrucțiuni se aplică acestei mărci. Dacă utilizați un alt computer, meniul BIOS și procesul de modificare a ordinii de boot pot varia ușor.
Faceți click pe „Boot Options” în meniul de sus. Apoi, în secțiunea „UEFI Boot Order”, utilizați tastele F5 și F6 pentru a muta dispozitivele în sus sau în jos. Asigurați-vă că „OS Boot Manager” este în partea de sus a ordinii de boot. De asemenea, puteți face dublu click pe opțiunea „OS Boot Manager” pentru a verifica și a vă asigura că unitatea care conține fișierele sistemului de operare este selectată.
După aceea, faceți click pe butonul „Ieșire” din partea de sus și selectați „Salvați modificările și ieșiți”.
Ați migrat cu succes instalarea Windows 11 pe o nouă unitate. După ce porniți computerul, deschideți File Explorer și verificați dacă totul este în regulă cu unitatea. Accesați fereastra Proprietăți atât pentru locația anterioară, cât și pentru cea actuală a instalării Windows și asigurați-vă că spațiul utilizat este aproape identic. S-ar putea să nu fie exact identic – ar putea exista o diferență de aproximativ 5-6 GB, dar acest lucru este complet normal.
[mai mult...]Dacă imprimanta tot nu funcționează, continuați cu pasul 2.
Verificați cablurile (pentru imprimantele cu fir).Asigurați-vă că ați conectat corect cablul USB al imprimantei de la imprimantă la PC.
Verificați conexiunea wireless (pentru imprimantele wireless). Alegeți una dintre următoarele variante:
Note:
Dacă imprimanta tot nu funcționează, continuați cu pasul 3. Încercați să eliminați și să reinstalați imprimanta.
Eliminați imprimanta
Reinstalați imprimanta
Dacă imprimanta este pornită și conectată la rețea, Windows ar trebui să o găsească cu ușurință. Imprimantele disponibile pot include toate imprimantele dintr-o rețea, cum ar fi imprimantele Bluetooth și wireless sau imprimantele care sunt conectate la alt computer și partajate pe rețea. Instalarea unor imprimante poate necesita permisiune. Pentru a reinstala imprimanta, urmați acești pași:
Note:
Sfat: Puteți imprima o pagină de test, pentru a vă asigura că imprimanta funcționează corect. Dacă ați instalat imprimanta, dar aceasta nu funcționează, consultați site-ul web al producătorului pentru informații de depanare sau actualizări pentru driver.
Reinstalarea manuală a imprimantei
Dacă sistemul nu poate instala imprimanta automat, o puteți reinstala manual. Atunci când selectați Adăugare manuală, veți vedea cinci opțiuni pentru Găsirea unei imprimante după alte opțiuni. Selectați opțiunea care se aplică cel mai bine pentru situația dvs., apoi urmați pașii furnizați. Toate opțiunile se pot aplica pentru o imprimantă conectată wireless sau prin rețea. Totuși, dacă imprimanta este conectată direct la computer local, selectați Adăugați o imprimantă locală sau o imprimantă de rețea cu setări manuale , apoi selectați Următorul.
Reinstalarea manuală a unei imprimante locale
După ce selectați Adăugați o imprimantă locală sau o imprimantă de rețea cu setări manuale, urmați acești pași:
Notă: Dacă există mai multe versiuni ale unui driver pentru dispozitivul dvs., este posibil să fiți întrebat ce versiune de driver să utilizați. În majoritatea cazurilor, ar trebui să selectați Înlocuiți driverul curent. Totuși, dacă sunteți sigur că driverul instalat este corect, selectați Utilizați driverul instalat în prezent.
Dacă imprimanta tot nu funcționează, continuați cu pasul 4.
Majoritatea imprimantelor necesită cel mai recent driver pentru a funcționa bine.Dacă imprimanta tot nu funcționează după ce instalați cel mai recent driver pentru aceasta, continuați cu pasul 5.
Dacă pasul de depanare anterior nu a reușit, ar putea fi necesar să ștergeți fișierele derulatorului și să reporniți serviciul derulatorului. Derulatorul de imprimare este un fișier care gestionează procesul de imprimare. Pentru a goli și a reseta derulatorul de imprimare:
Microsoft Word is a fully-featured word processor that can feel overwhelming for new users. While you can easily dive in and explore by yourself, a few pointers can make it smoother.
[mai mult...]