Situatie
Incerci sa deschizi atasamente din Outlook dar primesti eroare in care spune ca nu poate crea fisierul si trebuie sa verifici permisiunile pe folderul in care se salveaza fisierul?
În majoritatea cazurilor, permisiunile asupra dosarului nu reprezintă problema, ci faptul că dosarul este plin. Când deschideți un atașament direct din Outlook, acesta va salva mai întâi o copie într-un subfolder al folderului Temporary Internet Files.
Mai jos aveti pasii pentru a remedia aceasta problema.
Solutie
Pasi de urmat
Locația folderului este stocată în registri în următoarea cheie:
Outlook 2003 | HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice11.0OutlookSecurity |
Outlook 2007 | HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice12.0OutlookSecurity |
Outlook 2010 | HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice14.0OutlookSecurity |
Outlook 2013 | HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice15.0OutlookSecurity |
Outlook 2016 | HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice16.0OutlookSecurity |
Cum sa ajungeti la folder:
1. Deschideți cheia de registri OutlookSecureTempFolder din locația furnizată în Pasul 1
2. Copiați calea din cheia registrului.
3. Deschideti Explorer
4. Adaugati adresa in bara de adrese și apăsați Enter
Astfel situatia se remediaza, prin golirea folderului cu fisiere temporare.
Leave A Comment?