OS - Windows

Depanare VPN 4 Solutii

instalare printer 50 Solutii

Optimizare pc 50 Solutii

Optimizare PC 103 Solutii

Scanare cu malwarebyte 4 Solutii

shareuire si mapare 15 Solutii

adaugare la domeniu 5 Solutii

Migrare profil 9 Solutii

Instalare/reinnoire certificate 2 Solutii

Personalizare sistem operare 274 Solutii

Configureaza si verifica setarile de boot 11 Solutii

Transfer de date 21 Solutii

Configurare OS 109 Solutii

Reparare OS 47 Solutii

Punct de restaurare OS 8 Solutii

Windows Event Viewer 6 Solutii

Reinstalare/reconfigurare VPN 8 Solutii

Optimizare client e-mail 12 Solutii

Optimizare PC 30 Solutii

Optimizare PC 20 Solutii

Reinstalare / Reconfigurare VPN 6 Solutii

Reinstalare OS 32 Solutii

Reparare sistem de operare 45 Solutii

Programare sistem operare 12 Solutii

Puncte de restaurare sistem de operare 14 Solutii

Instalare imprimanta 44 Solutii

Mapare si partajare 13 Solutii

Modificari firewall 12 Solutii

Migrare profil 8 Solutii

Transferuri de date 33 Solutii

Upgrade sistem operare 12 Solutii

Windows Event Viewer 7 Solutii

Verificare HDD 32 Solutii

Spatiu partitie 31 Solutii

Scanare cu MalwareBytes 5 Solutii

Setari servicii sistem operare 42 Solutii

Setari retea sistem operare 25 Solutii

Setari partitii 19 Solutii

Actualizare sistem operare 15 Solutii

Clonare HDD 11 Solutii

Compatibilitate program 13 Solutii

Instalare / Reinnoire Certificate 6 Solutii

Configurare si verificare setari de BOOT 15 Solutii

Configurare Sistem de operare 1430 Solutii

Identificare DLL-uri lipsa 2 Solutii

Depanare 1024 Solutii

Editarea politicilor de grup ale sistemului de operare 13 Solutii

Drivere 50 Solutii

How to Unzip or Extract tar.gz Files on Windows

A tar.gz file is actually a combination of two different types of files formats: a tar file, and a gzip file. Tar files, or tarballs, are a collection of files wrapped up together for easy storage as a single file, but without any compression. Once they have been combined, they are then gzipped into a .gz file to reduce the space used on disk.

[mai mult...]

Cum se remediază eroarea „File not found” în Excel

Pentru a remedia această eroare, va trebui să determinați cauza problemei și să luați măsurile corespunzătoare.

  • Verificați locația fișierului : asigurați-vă că fișierul se află încă în locația în care vă așteptați să fie. Dacă fișierul a fost mutat sau șters, va trebui să găsiți noua locație sau să restaurați fișierul.
  • Verificați numele fișierului : asigurați-vă că numele fișierului este scris corect și că extensia este corectă. Dacă numele sau extensia fișierului este incorectă, va trebui să redenumiți fișierul sau să modificați extensia pentru a se potrivi cu formatul real al fișierului.
  • Verificați calea fișierului : Dacă fișierul se află pe o unitate de rețea sau pe un server la distanță, asigurați-vă că calea fișierului este corectă și că aveți permisiunile necesare pentru a accesa fișierul.

1. Editați titlurile fișierelor și folderelor

  1. Deschideți folderul care include foaia de calcul pentru care nu a putut fi găsit fișierul Excel pentru care apare eroarea.
  2. Faceți clic dreapta pe fișierul foaie de calcul pentru care aveți nevoie pentru a remedia eroarea și selectați opțiunea Rename
  3. Introduceți un titlu de fișier mai scurt pentru documentul foaie de calcul.
  4. În plus, editați titlul folderului fișierului foaie de calcul făcând clic dreapta pe el și selectând Rename .
    • Introduceți un titlu mai scurt pentru folder și apăsați tasta Enter

2. Mutați fișierul pe o cale alternativă de folder

  1. Ca alternativă, încercați să mutați fișierul Excel pentru care apare eroarea într-un folder diferit.
    • Pentru a face acest lucru, deschideți File Explorer
  2. Selectați foaia de calcul Excel pentru a muta.
  3. Faceți clic pe butonul Mutare în din instantaneul direct de mai jos.
  4. Selectați un folder în care să mutați fișierul din meniu.
  5. Alternativ, faceți click pe Alegeți locația pentru a deschide fereastra de mai jos.
    • Puteți selecta o cale alternativă de folder de acolo.
    • Faceți clic pe butonul Mutare
    • Faceți clic pe OK pentru a ieși din fereastra Mutare elemente.

3. Editați registry

  1. Dacă fișierul Excel nu a putut fi găsit, apare o eroare când lansați aplicația, încercați această remediere de registry.
    • Faceți click dreapta pe butonul Start din Windows 10 și selectați Run .
  2. Introduceți regedit în Run și apăsați Return pentru a deschide Editorul de registry.Deschideți această cale a cheii de registry:
    • HKEY_CLASSES_ROOT > Excel.Sheet.8 > shell > Open > command.Faceți dublu clic (implicit) în panoul din dreapta pentru a deschide fereastra Edit String.
    • Ștergeți %1 de la sfârșitul șirului din caseta Date value.
      • Șirul de date Value ar trebui să fie:
        • C:\FIȘIERE DE PROGRAM\MICROSOFT OFFICE\OFFICE\EXCEL.EXE
    • Faceți clic pe OK pentru a închide fereastra Editați șirul.
4. Dezactivați programele de completare Excel
  1. Eroarea fișierului nu a putut fi găsit se poate datora și unui fișier de completare XLA.
    • Pentru a dezactiva programele de completare Excel, faceți click pe fila Fișier din aplicație.
  2. Selectați Opțiuni pentru a deschide fereastra Opțiuni Excel.
  3. Faceți clic pe fila Suplimente din fereastra respectivă.
  4. Selectați Add-ins Excel din meniul drop-down.
  5. Faceți click pe butonul Go
  6. Debifați casetele de selectare a suplimentului din fereastra Add-in pentru a le dezactiva.
  7. Selectați opțiunea OK pentru a ieși din fereastră.
[mai mult...]

Cum să găsiți și să schimbați locația de iTunes backup files?

Ce sunt iTunes backup files?

Fișierele de rezervă sunt copii ale fișierelor create cu iTunes și stocate local pe computer. De obicei, nu trebuie să știți locația exactă a fișierelor de rezervă iTunes, deoarece iTunes însuși le va afișa automat atunci când este necesar.

Cu toate acestea, dacă cumpărați un computer nou și doriți să transferați fișiere de rezervă iTunes de pe vechiul computer pe cel nou este necesar să cunoașteți locația exactă a fișierului de rezervă, pentru a crea o copie.Uneori, utilizatorul poate avea nevoie să economisească spațiu pe computer.  Deci, cea mai bună idee ar putea fi să ștergeți fișierele de rezervă iTunes sau să mutați copiile de rezervă importante în altă locație sau unitate. În acest caz, ar trebui să știți și unde sunt stocate fișierele de rezervă iTunes pe computer. Aveți două soluții pentru a găsi o listă a copiilor de rezervă dacă folosesc Windows 10.

1. Verificați folderul Backup

Diferitele fișiere de rezervă din Windows 10 se află în C: UsersUSERAppDataRoamingApple ComputerMobileSyncBackup. Puteți naviga aici pentru a găsi fișierele de rezervă.

2. Listați toate fișierele de rezervă de pe dispozitiv

O altă modalitate de a găsi lista fișierelor de rezervă iTunes este să enumerați toate fișierele de rezervă de pe computer. De acolo puteți verifica backup-urile pentru fișierele iTunes.

1. Faceți click pe  bara de căutare de lângă butonul Start.

2. În bara de căutare, introduceți  %appdata%  sau  %USERPROFILE%  (dacă ați descărcat iTunes din Microsoft Store).

3. Faceți click pe  Return

4. Apăsați  pe Apple > Apple Computer

5. Accesați MobileSync și selectați Backup

6. Ar trebui să aveți acum lista tuturor fișierelor de rezervă iTunes.

Cum să schimbi locația de rezervă iTunes?

iTunes plasează toate copiile de rezervă în calea afișată înainte (C: UsersUSERAppDataRoamingApple ComputerMobileSyncBackup) și nu puteți selecta să salvați aceste fișiere de rezervă direct pe o altă unitate. Cu toate acestea, schimbarea locației de rezervă este posibilă și este, de asemenea, destul de ușor de realizat în câțiva pași.

1. Creați un nou folder de rezervă iTunes pe o altă unitate, de exemplu, D sau E Drive. De asemenea, puteți crea folderul într-o unitate flash, un hard disk extern sau o unitate de memorie. Puteți numi folderul „iTunes 2.0”, „New iTunes backup” sau cu un alt nume care să vă atragă atenția, permițându-vă să înțelegeți ce este în dosar.

2. Reintitulați vechiul folder de rezervă iTunes de pe unitatea de sistem, pentru a clarifica că vechiul folder nu mai este cel pe care doriți să-l deschideți pentru a verifica dacă există fișiere de rezervă.

3. Schimbați locația de rezervă iTunes pe computerul Windows. Acest lucru se poate face prin crearea unui punct de joncțiune, numit și legătură simbolică. Acesta din urmă este un link către un director care acționează ca un alias al acelui director.

4. După ce ați reintitulat sau redenumit primul folder de rezervă iTunes, faceți click pe tasta SHIFT și faceți click dreapta pe vechea locație a fișierului de rezervă iTunes, veți vedea un meniu pop-up.

5. Alegeți opțiunea Deschideți fereastra de comandă aici

6. Acum, în fereastra deschisă, puteți introduce manual comanda în care D: (sau E: etc.) este noua locație a unității și „Backup” este numele folderului de backup iOS pe care l-ați mutat:  mklink /J „ %APPDATA%Apple ComputerMobileSyncBackup” „D: Backup”.

7. Dacă totul a mers fără probleme până acum, ar trebui să apară în fereastra promptului de comandă cu o joncțiune de rezervă adecvată. Noua comandă rapidă a folderului numită „Backup” va apărea în locația originală.

8. Ultimul pas necesită ștergerea vechilor fișiere de rezervă iTunes existente în folderul MobileSync. În acest fel, poți să-ți conectezi iPhone-ul la computer și să-i faci copii de rezervă cu iTunes. Veți găsi noile copii de siguranță în noul dosar Backup.

[mai mult...]

Cum să activați modul de prezentare în Windows 10

Cum pot activa Modul de prezentare Windows pe desktop-uri Windows 10?

Când modul de prezentare Windows este pornit, laptopul nu intră în stare de repaus și toate notificările de sistem sunt oprite temporar. De asemenea, utilizatorii pot seta un anumit fundal și pot regla volumul difuzorului pentru modul Prezentare. Aceste setări vor fi aplicate ori de câte ori este activat Modul Prezentare.

  • Prin Centrul de mobilitate Windows

1. Apăsați tasta Windows pentru a deschide caseta de căutare

2. Introduceți Windows Mobility Center în caseta de căutare și apoi faceți click pe rezultat

3. Accesați fila Setări prezentare

4. Faceți click pe butonul  Pornire

5. Modul de prezentare este acum activat pe laptop.

Pe laptop, modul de prezentare poate fi activat sau dezactivat rapid din Centrul de mobilitate Windows. Ulterior, veți putea să vă folosiți laptopul fără a vă face griji în legătură cu eventualele perturbări.

2. Utilizați o comandă rapidă de pe desktop

În plus, se poate crea o comandă rapidă pe desktop pentru aceeași, folosind următorul nume de cale, „C:WindowsSystem32PresentationSettings.exe”. Alternativ, puteți utiliza, de asemenea, setările prezentărilor/start și setările prezentărilor/stop pentru a comuta setările.

Încă o altă modalitate ușoară de a accesa Setările prezentării este să accesați Bara de căutare și să căutați următorii termeni: Adjust settings before giving a presentation. Setările de prezentare pot fi modificate și de aici, activând/dezactivând.

[mai mult...]